Det var så det... ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
15 svar
17 synes godt om
4. juli 2013

ønskebørn74

Er idag 15+3 og er ny sygemeldt resten af graviditeten..

Har en irritabel livmoder.. Og kan ikke sidde ned el. stå stille i ret lang tid uden at jeg får vilde plukveer..

De er nervøse for at den ene moderkage skal løsne sig, da den ligger foran livmoder munden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

Har en irritabel livmoder.. Og kan ikke sidde ned el. stå stille i ret lang tid uden at jeg får vilde plukveer..

De er nervøse for at den ene moderkage skal løsne sig, da den ligger foran livmoder munden..

or øv er jeg ked af at høre..

håber og  for at det hele nok skal ordne sig!!!!

de skal bare holde fast ellers så kommer jeg sku efter dem!!!!!

kæmpe  til dig

Anmeld

4. juli 2013

mommy1991

ønskebarn74 skriver:

Pyha, troede lige at du havde mistet da jeg så overskriften  Men er selvfølgelig også rigtig ked af det på dine vegne at du skal gå sygemeldt allerede.. 

til dig!

Anmeld

4. juli 2013

Moma

Kæmpe herfra!

Anmeld

4. juli 2013

VIPpigen

ønskebarn74 skriver:

Det må du ALDRIG nogen sinde skrive igen.... Mit hjerte stoppede helt da jeg læste overskriften....

for pokker, jeg troede det var "alvorligt".....

Nå..... Pyh, ja, det er da øv, og r*v irriterende. Men du får 2 guldklumper ud af det

og ALDRIG, ALDRIG sådan en overskrift igen, medmindre det er virkelig alvorligt.... Du slår mig jo ihjel

Anmeld

4. juli 2013

pussekat

ønskebarn74 skriver:

hejsa søde
pahaaaa være lige ved at ryg på gulv og du skriv
have jo snakkes med dig i går ikke sådan en en mere søde
og sur men dejlig at der bliv pas på dig og bøller

Anmeld

4. juli 2013

ønskebørn74

Rolig nu alle sammen.. Var bare ked af det.. Arbejder hos mine forældre.. Så det er bare nedreven det her.. 

Anmeld

4. juli 2013

Kløver

Øv hvor trels, men dig og bøllerne er jo vigtigste og at graviditeten forløber som den skal

Anmeld

4. juli 2013

nielsen80

Træls! Men dejligt guldklumperne har det godt

Anmeld

4. juli 2013

twinboys

er du gal man fik helt ondt i maven da jeg læste ... Faldt dog helt ned igen da jeg læste dit indlæg... Pas godt på guldklumperne... 

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.