Frk. Himmelblå skriver:
Det må være svært, jeg kan sagtens forstå dig.
Har du/I overvejet grundigt, hvad jeres muligheder er, hvis I får en alarmerende besked (det kan jo også være så meget andet, I får at vide, end lige omkring Downs..)
Jeg sætter nu mine penge på, at alt er vel. - Og vil I gerne vide kønnet på forhånd? - Det får I jo svar på lige om lidt, hvis I vil. Og for en gangs skyld med 110% sikkerhed.

Ja, hvis de ringer, så betyder det at det ikke er normalt derinde, og så afbryder vi gravidteten. Det var vi enige om da vi gik igang. Det er vores 1. forsøg, og vi er ikke i i stand til at vælge et barn med alvorligt handicap.
Det er ikke alle, som kan forstå den beslutning, men det er heldigvis noget min kæreste og jeg er helt enige om og er fast besluttet på.
Tak, er glad for du siger det - jo flere gange vi får at vide at alt nok er ok, jo mere tror man selv på det - men vi skal jo også forholde os til det andet.
Jeg kan bare ikke klare tanken om at skulle afbryde og skulle slå et barn ihjel, men det er jo en del af det, når vi ikke ønsker et med svært handicap og vi har muligheden.
Ja, vi vil gerne vide kønnet, men vi har sagt nej til at de skal fortælle os det. Så vi skal selv ringe ind på sygehuset for at få svaret.
Anmeld