nu er jeg ved at miste :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Karla

Anna111 skriver:

Ja det vil jeg jo osse mene men da jeg kun er 20 er det ikke sikkert blir først 21 til dec

Du må bare insistere på, at få en henvisning til en fertilitetsklinik. Jeg fik selv en henvisning da jeg var 20. Det har ikke noget med din alder at gøre. Når I har forsøgt så længe, kan du godt få en henvisning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Lilje82

Det er jeg ked af 

Anmeld

4. juli 2013

l.kjoeller

Anna111 skriver:

Fik taget blodprøver og mit hcg lå på 13 ville være 4+4 idag og skal osse have taget imorgen for om se og det stiger eller falder..

Men idag har jeg fåer mens smerter og er begyndt at få noget meget lysebrundt udflåd så begynder nok at bløde sender.
Det var osse sådan jeg mistede sidst
Havde osse vildt ømme bryster men det er osse væk nu..

Hvor er det sindsygt hårdt at skulle det her igennem for 2 gang selv om det kun kaldes en bio nu giver det, det samme som min spontane abort for mig nu har vi fanme prøvet 1år og 10mdr.. Det har taget 9mdr siden jeg mistede sidst

Er bare ekstram ked at det

øv det er jeg ked af at høre

Anmeld

4. juli 2013

Rødhætte

Anna111 skriver:

Fik taget blodprøver og mit hcg lå på 13 ville være 4+4 idag og skal osse have taget imorgen for om se og det stiger eller falder..

Men idag har jeg fåer mens smerter og er begyndt at få noget meget lysebrundt udflåd så begynder nok at bløde sender.
Det var osse sådan jeg mistede sidst
Havde osse vildt ømme bryster men det er osse væk nu..

Hvor er det sindsygt hårdt at skulle det her igennem for 2 gang selv om det kun kaldes en bio nu giver det, det samme som min spontane abort for mig nu har vi fanme prøvet 1år og 10mdr.. Det har taget 9mdr siden jeg mistede sidst

Er bare ekstram ked at det

Hvor er det uretfærdigt! Stort

Anmeld

4. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Karla skriver:

Du må bare insistere på, at få en henvisning til en fertilitetsklinik. Jeg fik selv en henvisning da jeg var 20. Det har ikke noget med din alder at gøre. Når I har forsøgt så længe, kan du godt få en henvisning.

Okay tusen tak for svar
Det vil jeg gøre så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.