nu er jeg ved at miste :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
14 svar
1 synes godt om
4. juli 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Fik taget blodprøver og mit hcg lå på 13 ville være 4+4 idag og skal osse have taget imorgen for om se og det stiger eller falder..

Men idag har jeg fåer mens smerter og er begyndt at få noget meget lysebrundt udflåd så begynder nok at bløde sender.
Det var osse sådan jeg mistede sidst
Havde osse vildt ømme bryster men det er osse væk nu..

Hvor er det sindsygt hårdt at skulle det her igennem for 2 gang selv om det kun kaldes en bio nu giver det, det samme som min spontane abort for mig nu har vi fanme prøvet 1år og 10mdr.. Det har taget 9mdr siden jeg mistede sidst

Er bare ekstram ked at det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

mariamiss6

Årh stakkels jer. Det er virkelig trist, når man så gerne vil det.

Anmeld

4. juli 2013

esioul

Anna111 skriver:

Fik taget blodprøver og mit hcg lå på 13 ville være 4+4 idag og skal osse have taget imorgen for om se og det stiger eller falder..

Men idag har jeg fåer mens smerter og er begyndt at få noget meget lysebrundt udflåd så begynder nok at bløde sender.

Hvor er det sindsygt hårdt at skulle det her igennem for 2 gang selv om det kun kaldes en bio nu giver det, det samme som min spontane abort for mig nu har vi fanme prøvet 1år og 10mdr.. Det har taget 9mdr siden jeg mistede sidst

Kender følelsen. Det er unfair.

Håber ikke det ender som sidst

Anmeld

4. juli 2013

Louise Jørgensen

Sikke noget møg!!!

Anmeld

4. juli 2013

Nessie

Det er frygtelig hårdt at gå igennem 

Anmeld

4. juli 2013

anna111

Tak ja det er bare sindsyg hårdt

Anmeld

4. juli 2013

modesty

Anna111 skriver:

Åh nej.  Jeg føler virkelig med dig - her var vi gennem et længere IVF forløb før det lykkedes. 

Jeg håber for dig at det snart er overstået, at du kan finde trøst hos din kæreste og at I hurtigt kommer videre i jeres forløb.

Stort kram.

Anmeld

4. juli 2013

anna111

modesty skriver:

Åh nej.  Jeg føler virkelig med dig - her var vi gennem et længere IVF forløb før det lykkedes. 

Jeg håber for dig at det snart er overstået, at du kan finde trøst hos din kæreste og at I hurtigt kommer videre i jeres forløb.

Stort kram.

Tusen tak ja det er fanme hårdt..
Min kæreste syntes ikke jeg skal se så negativt på det før jeg har fået taget blodprøve imorgen og får svar på mandag men jeg har nu ikke noget håb tilbage..

Jeg får en tid ved min læge efter ferien og beder ham om at sende os i behandling det burte han da gå med til når der så er gået 1år og 11mdr
Og jeg har mistet 2 gange håber virkelig ikke han bare siger at det kræver tolmodighed ikke efter så lang tid

Anmeld

4. juli 2013

modesty

Anna111 skriver:

Tusen tak ja det er fanme hårdt..
Min kæreste syntes ikke jeg skal se så negativt på det før jeg har fået taget blodprøve imorgen og får svar på mandag men jeg har nu ikke noget håb tilbage..

Jeg får en tid ved min læge efter ferien og beder ham om at sende os i behandling det burte han da gå med til når der så er gået 1år og 11mdr
Og jeg har mistet 2 gange håber virkelig ikke han bare siger at det kræver tolmodighed ikke efter så lang tid

Nej, han burde bestemt sende jer videre med det forløb I allerede har været igennem.

Anmeld

4. juli 2013

anna111

modesty skriver:

Nej, han burde bestemt sende jer videre med det forløb I allerede har været igennem.

Ja det vil jeg jo osse mene men da jeg kun er 20 er det ikke sikkert blir først 21 til dec

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.