Emmaljunga Cerox 2.0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Nea85

2babygirls skriver:

Ja da, men jeg har kun 2 knapper så der passer de på det jeg har vist 

Sidder der ikke knapper på siden af forlæderet, så det kan knappes fast på siden af klapvognen? Altså ved den grønne ring..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Nea85

Nea85 skriver:

Sidder der ikke knapper på siden af forlæderet, så det kan knappes fast på siden af klapvognen? Altså ved den grønne ring..?

På mit er der nemlig 4 knapper i alt, 2 til forlæderet og 2 til kalechen. Den er købt januar 2012

Anmeld

4. juli 2013

2babygirls

Nea85 skriver:

På mit er der nemlig 4 knapper i alt, 2 til forlæderet og 2 til kalechen. Den er købt januar 2012

Der hvor du sat har sat grøn ring om, skal den nederste knap på, og så rød mod rød, hvis du forstår. Min er købt i april 2011

Anmeld

4. juli 2013

Nea85

2babygirls skriver:

Der hvor du sat har sat grøn ring om, skal den nederste knap på, og så rød mod rød, hvis du forstår. Min er købt i april 2011

Så tror jeg vi er helt enige

Anmeld

4. juli 2013

CaWi

Nea85 skriver:

Tillader mig lige at låne 2babygirls' billede

De to knapper med røde ringe omkring passer sammen. Den anden knap på forlæderet passer i den knap med den grønne ring. Kalechen skal være helt fremme for at knapperne kan lukkes der.
Håber det giver mening

Det passer med de ringe du har vist
Dog har jeg tre knapper i hver side på forlædret, og jo kun to på selve klapvognen.
Det der nu irriterer mig er at det sidder og smågnaver i stoffet nederst på kalechen, hvor den er trykket fast. Som om der ikke er nok plads :-\
Måske jeg skulle smutte en tur i babysam og få det vist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.