Emmaljunga Cerox 2.0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.106 visninger
14 svar
1 synes godt om
4. juli 2013

CaWi

I foråret købte vi en klapvogn (emmaljunga cerox 2.0)
Vi købte den uden forlæder, eller hvad det nu hedder, da vi ikke mente vi ville bruge det.

Efterfølgende har vi så købt det alligevel, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at sætte det på.
På forlæder er der tre tryk knapper, men på selve klapvognen kan jeg kun finde en, som sidder i kalechen.

Er der nogle af jer damer der er kyndige i montering af forlæder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Janni.

Desværre ikke, men smider lige en opper for dig. 

Anmeld

4. juli 2013

2babygirls

CAWI skriver:

Vi købte den uden forlæder, eller hvad det nu hedder, da vi ikke mente vi ville bruge det.

Efterfølgende har vi så købt det alligevel, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at sætte det på.
På forlæder er der tre tryk knapper, men på selve klapvognen kan jeg kun finde en, som sidder i kalechen.

På vores sidder den gemt lige under kanten på ydersiden af sædet, i forlængelse af den på kalechen. Er det til at forstå

Anmeld

4. juli 2013

CaWi

2babygirls skriver:

På vores sidder den gemt lige under kanten på ydersiden af sædet, i forlængelse af den på kalechen. Er det til at forstå

Den eneste ekstra knap jeg umiddelbart kan finde, er den der holder polstringen fast om armlænet/siden.
Det er vel ikke meningen man skal knappe den op??

Anmeld

4. juli 2013

2babygirls

CAWI skriver:

Den eneste ekstra knap jeg umiddelbart kan finde, er den der holder polstringen fast om armlænet/siden.
Det er vel ikke meningen man skal knappe den op??

Har lige prøvet at tage et billede.

Kan du se knappen der lige under foldet fra sædet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2013

CaWi

2babygirls skriver:

Jeg fandt en ekstra knap ved at knappe bagstykket af kalechen af, og så trykke den fast i en knap to cm længere bagud. Nu sidder det så bare rigtig dumt, lige foran en metalstang. Faktisk ville jeg være nervøs for at det sidder så snevert at det gnaver hul i stoffet.

Og hvad er de to sidste knapper på forlædret til?? Ingen af dem kan på nogen måde knappes fast til den i kalechen

Anmeld

4. juli 2013

Nea85

CAWI skriver:

Jeg fandt en ekstra knap ved at knappe bagstykket af kalechen af, og så trykke den fast i en knap to cm længere bagud. Nu sidder det så bare rigtig dumt, lige foran en metalstang. Faktisk ville jeg være nervøs for at det sidder så snevert at det gnaver hul i stoffet.

Og hvad er de to sidste knapper på forlædret til?? Ingen af dem kan på nogen måde knappes fast til den i kalechen

Tillader mig lige at låne 2babygirls' billede

De to knapper med røde ringe omkring passer sammen. Den anden knap på forlæderet passer i den knap med den grønne ring. Kalechen skal være helt fremme for at knapperne kan lukkes der.
Håber det giver mening

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2013

Nea85

2babygirls skriver:

Håber det er ok at jeg lige lånte dine billeder

Anmeld

4. juli 2013

Frk. Himmelblå

CAWI skriver:

Er du sikker på, det er det helt rigtige forlæder, du har fået til vognen..?

Jeg sopørger, fordi vi både har Emaljunga klap- og barnevogne, og vi har aldrig oplevet, at noget var lavet molbo-agtigt eller sådan, at det var kompliceret at finde ud af... 

Anmeld

4. juli 2013

2babygirls

Nea85 skriver:

Håber det er ok at jeg lige lånte dine billeder

Ja da, men jeg har kun 2 knapper så der passer de på det jeg har vist 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.