Anbefal en babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Victoria2013

Vi har en Philips Avent og har indtil videre været glade nok for den. Baby-enheden er dog ret stor, men foreløbig gør det ikke så meget. Syntes lyden går rigtig fint igennem, vi har ingen problemer haft med forbindelsen og den opfanger de mindste lyde, også når den lille bare ligger og møfler lidt i søvne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

annec

Dut-ugle skriver:

Vi startede med en af de dyreste fra Avent med lys og musik og det hele. den var et stort og upraktisk skrummel der konstant tabte forbindelsen og tændte og slukkede når det passede den, så den fik jeg nok af og kylede den ad h***** til.

Så købte vi en Neonate, da den skulle være god Vi havde den i ca. 1 uge. Den skrattede og lyden var meget ringe (kunne ikke hører om ungen græd, snakkede eller om det bare var en gorilla i brunst der gik deri). Den røg tilbage.

Så købte i en SuperNova, den har ikke så lang batteri levetid, men det er ingen problem her. Den virker upåklageligt, faktisk så godt at vi hurtigt investerede i en til, da vi har to børn på 2 og 1 år.

Hehe, elsker din kommentar med gorilla i brunst ;-)

Anmeld

4. juli 2013

annec

Victoria2013 skriver:

Vi har en Philips Avent og har indtil videre været glade nok for den. Baby-enheden er dog ret stor, men foreløbig gør det ikke så meget. Syntes lyden går rigtig fint igennem, vi har ingen problemer haft med forbindelsen og den opfanger de mindste lyde, også når den lille bare ligger og møfler lidt i søvne

Har du så alarmen til at stå inde i barnevognen eller hvordan? ;-)

Anmeld

4. juli 2013

Maja88

Vi har en super nova og har været super glad for den..

Anmeld

4. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Helt klart Super Nova. Havde den til begge børn og der var ALDRIG problemer med den. Den er røget ud af barnevognen et utal af gange og det ikke i stykker. Jeg solgte den enda efter, at vi var færdige med, at bruge den til den mindste.

Anmeld

4. juli 2013

Victoria2013

annec skriver:

Har du så alarmen til at stå inde i barnevognen eller hvordan? ;-)

Ja, jeg stiller den helt oppe i hendes hovedende - og sørger for at baby er placeret så hun ikke kan nå den hvis hun strækker armene op over hovedet... for hun bliver irriteret hvis hun rammer den i søvne. Omend det kan jeg nok ikke blive ved med, hun er stadig ret lille (næsten 4 uger nu), men når hun bliver større må jeg lige se hvad vi så gør

Anmeld

5. juli 2013

annec

Victoria2013 skriver:

Ja, jeg stiller den helt oppe i hendes hovedende - og sørger for at baby er placeret så hun ikke kan nå den hvis hun strækker armene op over hovedet... for hun bliver irriteret hvis hun rammer den i søvne. Omend det kan jeg nok ikke blive ved med, hun er stadig ret lille (næsten 4 uger nu), men når hun bliver større må jeg lige se hvad vi så gør

Ja for jeg overvejer den også, men tænker også hvor den kan stå når han bliver større :-)

Anmeld

5. juli 2013

annec

Flodkilling skriver:

Vi har lige købt en test vinder Avent. Den virker super fin og så lige at den koster 799 i babysam men kan fås for 500kr hos desejesmaa.dk

Har hørt at den er ret stor. Hvor har i den til at stå henne i barnevognen så? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.