Anbefal en babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
17 svar
17 synes godt om
4. juli 2013

annec

Ja, hvilken babyalarm vil i anbefale og hvorfor? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

vitapigen

Neo nate (tror den hedder det) med display lille, smart alarm der altid virker og ikke skralder som andre nogle gange gør. Min datter går rent igennem

Anmeld

4. juli 2013

maria_wlt

Mange vil nok ende med at skrive Nova men den er efter min mening slet ikke god..  Den skal bare ramme gulvet 1 gang og så er den i stykker.. Holder heller ikke strøm ordentligt.. 

Hvis jeg selv skulle ud og købe en igen så vill ejge prøve den her som er Bedst i TÆNK 2012.

http://www.elgiganten.dk/product/husholdning-pleje/babyudstyr/SCD505/philips-avent-babyalarm-scd505-00-testvinder?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK

Anmeld

4. juli 2013

gonefishing

annec skriver:

Vi har lige købt en test vinder Avent. Den virker super fin og så lige at den koster 799 i babysam men kan fås for 500kr hos desejesmaa.dk

Anmeld

4. juli 2013

Kakao

Neonate helt sikkert! fordi:

1) den virker - uden at skratte unødigt.

2) Den kan holde batteri virkeligt længe (vigtig grund her)

3) også fordi den er nem at stikke i oplader-holderen når den skal lades op

Anmeld

4. juli 2013

L&V

annec skriver:

Vi har en philips avent den er go men for stor syntes jeg der ud over har vi padwico 938 de er super gode og små.. Super nova er det værste skrammel man ka få fingrene i efter min mening

Anmeld

4. juli 2013

Hullabullabulla

annec skriver:

neonate! Lille, god batteritid, vibration

Anmeld

4. juli 2013

heidi prettyface hansen

vi har haft to avent med lys og musik i og har måtte bytte dem 2 gage så købte vi en super nova og har aldrig haft noget bedere de kan hvertfald anbefales herfra holder strøm længe og barnet går lige igennem uden skratten og man bestemmer selv hvilket program den skal stå på og hvor følsom den skal værer

Anmeld

4. juli 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi startede med en af de dyreste fra Avent med lys og musik og det hele. den var et stort og upraktisk skrummel der konstant tabte forbindelsen og tændte og slukkede når det passede den, så den fik jeg nok af og kylede den ad h***** til.

Så købte vi en Neonate, da den skulle være god Vi havde den i ca. 1 uge. Den skrattede og lyden var meget ringe (kunne ikke hører om ungen græd, snakkede eller om det bare var en gorilla i brunst der gik deri). Den røg tilbage.

Så købte i en SuperNova, den har ikke så lang batteri levetid, men det er ingen problem her. Den virker upåklageligt, faktisk så godt at vi hurtigt investerede i en til, da vi har to børn på 2 og 1 år.

Anmeld

4. juli 2013

Miin'Baby'Mus

annec skriver:

http://www.elgiganten.dk/product/husholdning-pleje/babyudstyr/SCD505/philips-avent-babyalarm-scd505-00-testvinder?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK

vi har denne og er SÅ glade for den. Den kan spille blid og rolig babymusik og mlankas snakke med sit barn. Der er et lys i alarmen så man kan sætte en natlampe til så det er hyggeligt for den bette - ja har kun gode ting at sige om den man kan både sætte den til stikkontakt og bruge genopladelige batterier som holder i rigtig rigtig lang tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.