At være ked af det og miste glæden ved graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2013

pomfritten2014

Godmorgen alle  

Jeg har en del tanker der fylder meget hos mig og har bare brug for luft - så håber I kan bære over med mig. Sagen er at jeg efterhånden har mistet glæden ved at være gravid - eller nærmere bange for har glæde mig. 

nu skal vi snart til NF og alle dumme tanker popper op i mit hoved, lever den endnu , er alt ok osv og de dumme tanker har det med at overtage de gode selv om risikoen er lav og at jeg har set liv derinde hjælper mig bare slet ikke. 

Jeg er nok lidt hysterisk .... Men det er desværre bare noget der fylder i mit liv pt... Øv øv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

BabyDrømme23

pomfritten2014 skriver:

Godmorgen alle  

Jeg har en del tanker der fylder meget hos mig og har bare brug for luft - så håber I kan bære over med mig. Sagen er at jeg efterhånden har mistet glæden ved at være gravid - eller nærmere bange for har glæde mig. 

nu skal vi snart til NF og alle dumme tanker popper op i mit hoved, lever den endnu , er alt ok osv og de dumme tanker har det med at overtage de gode selv om risikoen er lav og at jeg har set liv derinde hjælper mig bare slet ikke. 

Jeg er nok lidt hysterisk .... Men det er desværre bare noget der fylder i mit liv pt... Øv øv!!

Det skal nok gå men forstår dig godt, man har let ved at blive bekymret, men tro på at alt er godt

Anmeld

6. juli 2013

Millea

Øv, det er så irriterende at have det sådan - men man kan altså ikke gøre for det.. 

Jeg havde det også sådan inden NF.. puha, man går bare og tæller hvert minut og er bekymret og nervøs.. 

Men hvis du allerede har set den lille SÅ ER DEN DER 97% SIKKERT ENDNU.. Bare husk på det..  Det skal nok gå..

Hvornår skal du til NF?

Anmeld

7. juli 2013

pomfritten2014

Jeg skal til NF D.12 - men har fået sådan en Angel Sound da jeg ventede min søn og sørme om ikke vi var så heldige at kunne finde det lille hjerte derinde - så vi har hørt den er i live �� den Mest fantatiske lyd den lille fiskekutter - så nu slapper jeg mere af og nyder min sommerferie lige er startet ... Tak for jeres svar ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.