Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havanagila skriver: Det er ikke for at give dig en falsk forhåbning. Men da jeg testede så jeg også en negativ inden for tiden så smed den i toiletspanden. Prøvede igen dagen efter hvor jeg så havde glemt den så kiggede efter 5-6 min. Denver svag positiv, kiggede så på den fra dagen før. Som var bragende positiv og jeg har en datter på 2 nu
Det er ikke for at give dig en falsk forhåbning. Men da jeg testede så jeg også en negativ inden for tiden så smed den i toiletspanden. Prøvede igen dagen efter hvor jeg så havde glemt den så kiggede efter 5-6 min. Denver svag positiv, kiggede så på den fra dagen før. Som var bragende positiv og jeg har en datter på 2 nu
Uhh... Kan ikke lade være med at have en smule høje forventninger pga. fire test der alle har vist mere eller mindre positive, godt nok alle uden for testtiden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Uhh... Kan ikke lade være med at have en smule høje forventninger pga. fire test der alle har vist mere eller mindre positive, godt nok alle uden for testtiden.
Havanagila skriver: også
også
Tak det har jeg brug for. Er så spændt vi har prøvet et stykke tid, uden held, men håber sådan den er der nu.
Synes det skulle være sært, hvis ikke der er noget, når den bliver så tydelig efter tid. Men krydser for at det ikke er en bio, men en fin lille bebse, der bre driller lidt.
Lilje82 skriver: Synes det skulle være sært, hvis ikke der er noget, når den bliver så tydelig efter tid. Men krydser for at det ikke er en bio, men en fin lille bebse, der bre driller lidt.
Tusind tak Ja jeg og kærsten krydser både tær og fingre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128