Øhh er disse positive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Det er ikke for at give dig en falsk forhåbning. Men da jeg testede så jeg også en negativ inden for tiden så smed den i toiletspanden. Prøvede igen dagen efter hvor jeg så havde glemt den så kiggede efter 5-6 min. Denver svag positiv, kiggede så på den fra dagen før. Som var bragende positiv og jeg har en datter på 2 nu

Uhh...  Kan ikke lade være med at have en smule høje forventninger pga. fire test der alle har vist mere eller mindre positive, godt nok alle uden for testtiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Uhh...  Kan ikke lade være med at have en smule høje forventninger pga. fire test der alle har vist mere eller mindre positive, godt nok alle uden for testtiden.

også

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

også

Tak  det har jeg brug for. Er så spændt vi har prøvet et stykke tid, uden held, men håber sådan den er der nu.

Anmeld

3. juli 2013

Lilje82

Synes det skulle være sært, hvis ikke der er noget, når den bliver så tydelig efter tid. Men krydser for at det ikke er en bio, men en fin lille bebse, der bre driller lidt.

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Synes det skulle være sært, hvis ikke der er noget, når den bliver så tydelig efter tid. Men krydser for at det ikke er en bio, men en fin lille bebse, der bre driller lidt.

Tusind tak  Ja jeg og kærsten krydser både tær og fingre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.