Øhh er disse positive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
14 svar
3 synes godt om
3. juli 2013

Anonym trådstarter

Hey de dejlige damer, skriver ano, da en del af familien er på baby, og ønsker ikke de skal vide det er mig der skriver dette.

Jeg har de sidste to dage taget fire test. Den første jeg tog, viste ikke noget indenfor testtiden, men da jeg åbnede skalderen efter en times tid, lå den og lyste mig lige i ansigtet med to streger.... hmm... vælger så at tage en sent på aftenen, hvor man allerede efter tre min. svagt kunne se en steg nr. 2.  

Nu har jeg så taget to her til morgen, som begge viste dette, dog første efter 15 min. hvad siger i? er de positive? det jo efter de tre til fem min. der står på pakken.

(Ønsker mig virkelig baby nr. 2. )

Knuss fra den anonyme, nervøse kvinde.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Maja88

Altså de ser jo positive ud, men hvis de først er kommet efter tid, kan du ikke regne med dem

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Hey de dejlige damer, skriver ano, da en del af familien er på baby, og ønsker ikke de skal vide det er mig der skriver dette.

Jeg har de sidste to dage taget fire test. Den første jeg tog, viste ikke noget indenfor testtiden, men da jeg åbnede skalderen efter en times tid, lå den og lyste mig lige i ansigtet med to streger.... hmm... vælger så at tage en sent på aftenen, hvor man allerede efter tre min. svagt kunne se en steg nr. 2.  

Nu har jeg så taget to her til morgen, som begge viste dette, dog første efter 15 min. hvad siger i? er de positive? det jo efter de tre til fem min. der står på pakken.

(Ønsker mig virkelig baby nr. 2. )

Knuss fra den anonyme, nervøse kvinde.

Altså man plejer jo at sige at hvis stregen ikke kommer indenfor tid er testen ugyldig. Tag en ny i morgen  

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Altså de ser jo positive ud, men hvis de først er kommet efter tid, kan du ikke regne med dem

Det jo det, men havde lige brug for at blive bekræftet, da jeg hurtigt sætter forventningerne for højt.  Suk. Men tak for svar.

Anmeld

3. juli 2013

grinny

Øhh, nej og ja 

Man siger de er ugyldige, men jeg har aldrig fået en tydelig streg inden for tiden, og fra 4+0 - 4+4 kom den først efter 15-25 minutter, men jeg er 15+2 nu 

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Altså man plejer jo at sige at hvis stregen ikke kommer indenfor tid er testen ugyldig. Tag en ny i morgen  

Får altid sat forventningerne op, når der tages en test, når de så alle fire denne har lavet det nummer, får man måske sat forventningerne for meget op.

(Vi har prøvet et stykke tid nu.)

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Øhh, nej og ja 

Man siger de er ugyldige, men jeg har aldrig fået en tydelig streg inden for tiden, og fra 4+0 - 4+4 kom den først efter 15-25 minutter, men jeg er 15+2 nu 

Ønsker der er positiv som i rigtig positiv.  Vi vil så gerne have barn nr. 2 inden alt for mange år.

Anmeld

3. juli 2013

grinny

Anonym skriver:

Ønsker der er positiv som i rigtig positiv.  Vi vil så gerne have barn nr. 2 inden alt for mange år.

Du må bare teste hver eller hveranden morgen  Jeg var næsten 6+0 før lægens blev tydelig positiv inden for tiden

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Du må bare teste hver eller hveranden morgen  Jeg var næsten 6+0 før lægens blev tydelig positiv inden for tiden

okay så der håb endnu, for os her.  Puha. Tak for svaret.

Anmeld

3. juli 2013

Mother-love

Det er ikke for at give dig en falsk forhåbning. Men da jeg testede så jeg også en negativ inden for tiden så smed den i toiletspanden. Prøvede igen dagen efter hvor jeg så havde glemt den så kiggede efter 5-6 min. Denver svag positiv, kiggede så på den fra dagen før. Som var bragende positiv og jeg har en datter på 2 nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.