Drømme skriver:
nogen der kender en god dagpleje eller vuggestue i Hillerød? Eller ved hvilke man skal holde sig fra?
vi står og skal snart flytte fra Bornholm til Hillerød (hvis jeg da får fundet et sted at bo inden september
) og ved endnu ikke om det bliver dagpleje eller vuggestue Sophia kommer i.. Kommer nok også lidt an på hvad der ligger af muligheder tæt på busstationen :p
hun er 16 måneder 
alle råd og kommentarer er velkomne - også i forhold til lejlighed / lejebolig 

Jeg kan varmt anbefale Rønnehuset, en integreret institution ude på landet uden for Hillerød...
Vi er meget meget glade for dem, og alle jeg har haft med synes det r det fedeste sted..
Så er der Labyrinten som jeg ikke kender indefra, men har aldrig hørt noget skidt og udefra har de den fedeste legeplads...
Ligger i hillerød Vest, i ullerødbyen hvor der er mange ledige helt nye boliger..
Munke engen har jeg også hørt meget godt om, den ligger i centrum..
Eventyrhuset er jeg kommet i nogen gange og det virker som en lidt ressource svag institution..
Dertil kan jeg fortælle at alle institutioner er ved at blive omlagt/sammenlagt til områdeledelse, med en daglig leder i hvert hus men i praksis en fælles leder over 5-7 huse..
Anmeld