Dagpleje / vuggestue i Hillerød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

katrine26

Millea skriver:

Det var inden jeg gik i gang med min uddannelse, så omk 4-5 år siden.. allerede 

Men jeg ved at Anja og Rikke stadig er der fra den gang jeg var der.. Og måske også Annie og Jette??

(tænker det er okay, så længe jeg ikke roder mig ud i efternavne)

Er forresten selv vokset op i Hillerød.. Har du boede der altid?

Ok. ja det var noget før min søns tid. Ja Anja var på den stue min søn gik på. Nej er opvokset i albertslund men boede der i 2 år sammen med min kæreste som er født og opvokset der. Katrine26. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Majeha

Drømme skriver:

Tusinde tak for svarene

er der nogen der kemder til dagplejerne i Hillerød ?

aner jo ikke hvor vi kommer til at bo, bare vi finder noget og meget gerne snart..

Kan varmt anbefale Merethe fra Stutmesterparken (ca. 8 min i bus fra stationen). Det er min barndomsvenindes mor og der går min søn i dp. Hun har en plads ledig fra 1/8-13. Hun sagde, der generelt ikke er så mange børn på listen, så det var let at få, hvad man ønsker. 

Anmeld

4. juli 2013

Drømme

Majeha skriver:

Kan varmt anbefale Merethe fra Stutmesterparken (ca. 8 min i bus fra stationen). Det er min barndomsvenindes mor og der går min søn i dp. Hun har en plads ledig fra 1/8-13. Hun sagde, der generelt ikke er så mange børn på listen, så det var let at få, hvad man ønsker. 

Okay, tak for svaret

Anmeld

5. juli 2013

Millea

katrine26 skriver:

Ok. ja det var noget før min søns tid. Ja Anja var på den stue min søn gik på. Nej er opvokset i albertslund men boede der i 2 år sammen med min kæreste som er født og opvokset der. Katrine26. 

Hvor sjovt.. Tror faktisk at Anja er der endnu..

Så håber jeg at du er glad for Hillerød - jeg vender nok også tilbage om nogle år.. Dejlig by 

Anmeld

5. juli 2013

katrine26

Millea skriver:

Hvor sjovt.. Tror faktisk at Anja er der endnu..

Så håber jeg at du er glad for Hillerød - jeg vender nok også tilbage om nogle år.. Dejlig by 

Det må vi håbe hun er, for hun var/ er rigtig sød. Vi er flyttet fra Hillerød igen. Men ja var glad for at bo der, selvom jeg savnet mit netværk. Katrine26. 

Anmeld

1. februar 2014

christins

hej

jeg kan se dette er en lidt gammel tråd men prøver lige alligevel.

jeg er uddannet pædagog og går meget op i det enkelte barns trivsel.  jeg har en privatdagpleje i hillerød Vest.

min hjemmeside er 

www.privatpasning-hillerod.dk

vh

christina

Anmeld

1. februar 2014

Newsence

Min dagpleje lægger også nogenlunde i midtbyen. Hun hedder Rie og er virkelig skøn men mener ikke man kan bestemme selv kun ønske området altså øst, vest osv. Ellers så jeg på her på siden for kort tid siden en privat i Hillerød så led lidt

Anmeld

1. februar 2014

ano14316

Drømme skriver:

nogen der kender en god dagpleje eller vuggestue i Hillerød? Eller ved hvilke man skal holde sig fra?

vi står og skal snart flytte fra Bornholm til Hillerød (hvis jeg da får fundet et sted at bo inden september ) og ved endnu ikke om det bliver dagpleje eller vuggestue Sophia kommer i.. Kommer nok også lidt an på hvad der ligger af muligheder tæt på busstationen :p

hun er 16 måneder

alle råd og kommentarer er velkomne - også i forhold til lejlighed / lejebolig

Jeg kan varmt anbefale Rønnehuset, en integreret institution ude på landet uden for Hillerød...
Vi er meget meget glade for dem, og alle jeg har haft med synes det r det fedeste sted..

Så er der Labyrinten som jeg ikke kender indefra, men har aldrig hørt noget skidt og udefra har de den fedeste legeplads...
Ligger i hillerød Vest, i ullerødbyen hvor der er mange ledige helt nye boliger..

Munke engen har jeg også hørt meget godt om, den ligger i centrum..

Eventyrhuset er jeg kommet i nogen gange og det virker som en lidt ressource svag institution..

Dertil kan jeg fortælle at alle institutioner er ved at blive omlagt/sammenlagt til områdeledelse, med en daglig leder i hvert hus men i praksis en fælles leder over 5-7 huse..

Anmeld

1. februar 2014

mbbuch

Drømme skriver:

nogen der kender en god dagpleje eller vuggestue i Hillerød? Eller ved hvilke man skal holde sig fra?

vi står og skal snart flytte fra Bornholm til Hillerød (hvis jeg da får fundet et sted at bo inden september ) og ved endnu ikke om det bliver dagpleje eller vuggestue Sophia kommer i.. Kommer nok også lidt an på hvad der ligger af muligheder tæt på busstationen :p

hun er 16 måneder

alle råd og kommentarer er velkomne - også i forhold til lejlighed / lejebolig

Lone Carlson. Dagpleje mor i Hillerød. Et helt fantastisk menneske og så skøn over for børnene.

Anmeld

1. februar 2014

mbbuch

katrine26 skriver:

Eller Elverhøjen (vuggestue og børnehave) i Hillerød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.