Dagpleje / vuggestue i Hillerød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.376 visninger
20 svar
8 synes godt om
3. juli 2013

Drømme

nogen der kender en god dagpleje eller vuggestue i Hillerød? Eller ved hvilke man skal holde sig fra?

vi står og skal snart flytte fra Bornholm til Hillerød (hvis jeg da får fundet et sted at bo inden september ) og ved endnu ikke om det bliver dagpleje eller vuggestue Sophia kommer i.. Kommer nok også lidt an på hvad der ligger af muligheder tæt på busstationen :p

hun er 16 måneder

alle råd og kommentarer er velkomne - også i forhold til lejlighed / lejebolig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Drømme

Opper lige

Anmeld

3. juli 2013

katrine26

Det kommer jo helt an på hvor i Hillerød i skal bo. Vis det er tæt på hospitalet vil jeg klart anbefale højager vuggestue, der gik min søn inden vi flyttet. Det er ren vuggestue, og et lille sted, med en leder  som er vild engageret. Vis det er i den anden ende så er georges vuggestue, der gik min kærestes søster barn. Vis det er tæt på byen så ligger der en børnehus med både vug og børnehave, den ligger lige ved Hillerød station, kan ik lige huske hvad den hedder. Katrine26. 

Anmeld

3. juli 2013

katrine26

Der er selvfølig mange andre, men det er lige dem jeg kender til. Karrine26. 

Anmeld

3. juli 2013

Robin Hood.

Vuggestuen på Magrethevej , 3 min fra stationen og super god

Anmeld

3. juli 2013

Billemyre

Jeg vil da lige slå et slag for "min" vuggestue

Jeg arbejder i Børnehjørnet, som godt nok er en personale institution ved hospitalet, men hvis der ikke er nogle læge-/sygeplejerske-børn på ventelisten, så kan man godt komme ind - lige nu har vi vist tre stykker som ikke har tilknytning til hospitalet.
Vi er sammenlagt med en tilhørende børnehave, og bliver pr. 1. oktober en integreret institution - dog stadig opdelt i to huse, med hver vores legeplads.

Det er et lille hyggeligt sted med tre stuer (Troldestuen, Tumlingestuen og Radisestuen), engagerede pædagoger og medhjælpere, madmor der laver god varm mad hver dag (undtagen tirsdag, hvor vi får 'smørrebrød') og dagligt udeliv på en hyggelig, overskuelig legeplads og i en lille forhave med græs, pilehytte og frugttræer (og skov, sø og byliv lige indenfor rækkevidde!).
Vi bor i nogle lidt gamle bygninger, men her er masser af hjerterum og humor!

Hvis ikke dette er relevant, så vil jeg foreslå Georgs Æske, som jeg kun har hørt godt om! Og de har en feeed legeplads, som vi ind imellem kommer og leger på

Derudover skulle Fredskovhellet også være et godt sted, men alle tre ligger i umiddelbar gå afstand til hinanden, hvilket er lige omkring hospitalet, så hvis ikke I skal bo her omkring kan jeg ikke være til så megen hjælp 

Du får lige et link til alle integrerede institutioner i byen:
http://www.hillerod.dk/da/Kontakt/_Dagtilbud/Integ rerede_institutioner.aspx

og til vuggestuerne:
http://www.hillerod.dk/da/Kontakt/_Dagtilbud/Vugge stuer.aspx

... dog kan jeg ikke lige anbefale flere, da jeg ikke kender specielt meget til andre end de tre ovenstående.

God fornøjelse - og glæd jer, der er skønt i Hillerød

Anmeld

3. juli 2013

Millea

katrine26 skriver:

Det kommer jo helt an på hvor i Hillerød i skal bo. Vis det er tæt på hospitalet vil jeg klart anbefale højager vuggestue, der gik min søn inden vi flyttet. Det er ren vuggestue, og et lille sted, med en leder  som er vild engageret. Vis det er i den anden ende så er georges vuggestue, der gik min kærestes søster barn. Vis det er tæt på byen så ligger der en børnehus med både vug og børnehave, den ligger lige ved Hillerød station, kan ik lige huske hvad den hedder. Katrine26. 

Jeg har for nogle år siden arbejdet i Højager vuggestue.. Rigtig gode omgivelser 

Anmeld

3. juli 2013

katrine26

Millea skriver:

Jeg har for nogle år siden arbejdet i Højager vuggestue.. Rigtig gode omgivelser 

Det er nemlig en rigtig hyggelig vug. Hvornår arbejdet du der, det kan jo være du var der på samme tidspunkt som min søn. Katrine26. 

Anmeld

3. juli 2013

Drømme

Tusinde tak for svarene

er der nogen der kemder til dagplejerne i Hillerød ?

aner jo ikke hvor vi kommer til at bo, bare vi finder noget og meget gerne snart..

snakkede med pladsanvisningen inden de lukkede for dagen, og fandt ud af der også ligger et par vuggestuer i Nødebo hvor skolen er - er der nogen der kender noget til dem ?

endnu engang tak for i har givet jer tid til at svare 

Anmeld

4. juli 2013

Millea

katrine26 skriver:

Det er nemlig en rigtig hyggelig vug. Hvornår arbejdet du der, det kan jo være du var der på samme tidspunkt som min søn. Katrine26. 

Det var inden jeg gik i gang med min uddannelse, så omk 4-5 år siden.. allerede 

Men jeg ved at Anja og Rikke stadig er der fra den gang jeg var der.. Og måske også Annie og Jette??

(tænker det er okay, så længe jeg ikke roder mig ud i efternavne)

Er forresten selv vokset op i Hillerød.. Har du boede der altid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.