brusebad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2009

Mira0911

Julie var i karbad til hun var ca 2 mdr - så gad hun ikke det mere... Så siden da, har hun været med Farmand under bruseren... Hun nyder det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

NaFe

Feluca var 1 måned da hun var med under bruseren...hun har fra dag 1 været vild med vand...jeg skifter mellem brusebad og badekar. Samt er hun i svømmehal 2 gange om ugen...hun er nu 6 måneder og elsker a blive dykket under vandet i svømmehallen... lille vandhund...

Anmeld

12. juli 2009

SaNiNa

Vi hvade Nicklas i brusebad i går og han var helt vild med det, så det gentager vi snart igen...

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Sanne skriver:

Vi hvade Nicklas i brusebad i går og han var helt vild med det, så det gentager vi snart igen...

Ja de synes nemlig det er rigtig sjovt 

Anmeld

13. juli 2009

*Sofie*

Det tror jeg da os jeg vil prøve med Malou !
Hun er en rigtig vandhund som elsker at sidde i den lille stol i sit badekar ! Kors, hvor ka hun plaske *LoL*

Men hvordan gør I når I har jeres babyer med i brusebad ? Gør I det for hyggens skyld eller får I os vasket jer selv og baby ?

Anmeld

15. juli 2009

SaNiNa

*Sofie* skriver:

Det tror jeg da os jeg vil prøve med Malou !
Hun er en rigtig vandhund som elsker at sidde i den lille stol i sit badekar ! Kors, hvor ka hun plaske *LoL*

Men hvordan gør I når I har jeres babyer med i brusebad ? Gør I det for hyggens skyld eller får I os vasket jer selv og baby ?

vi har ham på armen og skylder vi ham... han bliver ikke vasket på samme måde som i badekaret.

og han eksker at få vand i hovede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.