brusebad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

SaNiNa

Hvornår hvade i jeres børn med i brusebad?

Nicklas er godt 4 uger nu og han elsker at få bruser vand over sin i badekaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Jules

Vi havde badekar i de første 8 månder af Viktors liv... Så der var han mest... Men han prøvede et par brusebade...Det var han os vild med... Min egen lille vandhund. Nu er han snart 10 mån og elsker at være i brusebad Især når man får vand i hele hovedet ;D

Anmeld

10. juli 2009

Anja

Tror vores var omkring 1 mdr da de første gang var med i brusebad.

Hvis han virker tryg, så er der vel ingen grund til ikke at tage ham med en tur under bruseren

Anmeld

10. juli 2009

lonemus

Sanne skriver:

Hvornår hvade i jeres børn med i brusebad?

Nicklas er godt 4 uger nu og han elsker at få bruser vand over sin i badekaret

MIn datter var 2½ år, da hun startede med at tage brusebad. Min søn var 1½ år.
De elsker brusebadet i dag - de er nu 3 og 2 år

Anmeld

10. juli 2009

saxa

Vores datter var 3½mdr da hun var under bruseren første gang, og det var da vi startede til babysvømning med hende.. Nu er hun 14mdr og vi skifter meget imellem bruseren og badekarret.. Begge dele er et hit...

Anmeld

10. juli 2009

JustAnotherName

Vores ældste datter var lige knap 3 måneder, da vi havde hende med i brusebad første gang. Hun har alle dage været pjattet med vand. Idag er hun oftere i brusebad end i karbad. Hun er ligeglad. Hun kan bare godt lide at bade.

Vores yngste datter er 7 uger gammel idag. Hun har endnu ikke været i brusebad. For hende virker baby-badekaret endnu rigeligt overvældende!

Anmeld

10. juli 2009

Fam. Madsen

marcus var godt 14dage da han var med en af os i bruse bad han elsker det og han nød virkelig og komme med os i bad...

sådan her så det ud første gang han var med far i bruse bad
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2009

Nanna1985

Fia var 6 mdr, da vi begyndte og have hende i brusebad med os.. Hun var ikk vild med det til at starte med.. Men nu elsker hun det

Anmeld

10. juli 2009

Diana...

Jeg tror lucas var ca 1 måned da han var i bruser første gang mener jeg og han synes det var sjovt.

Anmeld

12. juli 2009

Vinker

Niklas Emil var ca 7 mdr da han var med i brusebad for første gang. Nu er han det 1-2 gange om ugen med enten mig eller farmand. Derudover er han også i karbad 2 gange om ugen. Han eeeeelsker det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.