Snorke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

AnonymMor

malle23 skriver:

Åh det lyder også slemt, når du vågner af det. har du talt med din jordemoder om det? Ellers kan man måske få noget på apoteket, der kan hjælpe, så du ikke bliver så tør i munden. 

Hehe måtte nu lige le, men det med din kæreste  

Ja har også overvejet at købe nogle evt snorkeplastre på apoteket og se om det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

AnonymMor

FrkZier skriver:

jeg snorker fortsat som en bjørn efter jeg har født

ville ønske min kæreset aldrig havde fortalt mig at jeg var begyndt at snorke, det altså bare ikke særlig prinsesse agtigt vel

haha  ja det var da træls.. øv havde lige håbet  

Nej det er faktisk ret ucharmerede at snorke så voldsomt

Anmeld

2. juli 2013

charlottekri

Det er ganske normalt, personligt snorkede jeg så højt at jeg til tider fik held af at vække mig selv 

Anmeld

2. juli 2013

Giraffen

Rinepigen skriver:

Bliver snart vanvittig af at vågne HVER morgen med mega ondt i gane, næse og svælg

Er 31+4 idag og har fået at vide af kæresten at jeg er begyndt at snorke som en fuldvoksen bjørn om natten  Det er ret irriterende da jeg jo som skrevet øverst lider af ømhed i ganen osv.. det føles lidt som at jeg er helt hudløs i ganen og ned i svælget når jeg vågner om  morgenen og det gør ondt når jeg skal spise og drikke eller generalt bare synke 

Hvad kan det skyldes ?? er der andre der har oplevet det i forbindelse med graviditet ?

jeg så en jennifer lopez film (the back up plan) og hun havde sådan en GIGANTISK ammepude lignede det - en slags "puttepude" som man ku ligge på siden op af - (se klip http://www.youtube.com/watch?v=mRGYK_C1jys )

måske sådan en var en løsning? 

jeg ka faktisk ikke selv huske hvordan jeg kom igennem nætterne til sidst - jeg ved jeg ikke sov på ryggen for så sku jeg tisse hvert 5 min, men tror det er en go ting at starte med at komme fra ryg til side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.