Snorke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
13 svar
3 synes godt om
2. juli 2013

AnonymMor

Bliver snart vanvittig af at vågne HVER morgen med mega ondt i gane, næse og svælg

Er 31+4 idag og har fået at vide af kæresten at jeg er begyndt at snorke som en fuldvoksen bjørn om natten  Det er ret irriterende da jeg jo som skrevet øverst lider af ømhed i ganen osv.. det føles lidt som at jeg er helt hudløs i ganen og ned i svælget når jeg vågner om  morgenen og det gør ondt når jeg skal spise og drikke eller generalt bare synke 

Hvad kan det skyldes ?? er der andre der har oplevet det i forbindelse med graviditet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

AnonymMor

2. juli 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

Bliver snart vanvittig af at vågne HVER morgen med mega ondt i gane, næse og svælg

Er 31+4 idag og har fået at vide af kæresten at jeg er begyndt at snorke som en fuldvoksen bjørn om natten  Det er ret irriterende da jeg jo som skrevet øverst lider af ømhed i ganen osv.. det føles lidt som at jeg er helt hudløs i ganen og ned i svælget når jeg vågner om  morgenen og det gør ondt når jeg skal spise og drikke eller generalt bare synke 

Hvad kan det skyldes ?? er der andre der har oplevet det i forbindelse med graviditet ?

Det er helt normalt for mange gravide. Der sker nogle forandringer i alle kroppens slimhinder, blandt andet dem i næsen - man får nemmere næseblod, og stopper lettere til og man begynder at snorke

Anmeld

2. juli 2013

Trekløver(:

Rinepigen skriver:

Min kæreste siger også jeg er begyndt at snorke, tror det er når jeg får lagt mig på ryggen. Men kender ikke til, at have ondt pga. af det. 

Hvis du sover på ryggen så prøv at læg dig på siden  Måske det vil hjælpe. 

Anmeld

2. juli 2013

AnonymMor

malle23 skriver:

Min kæreste siger også jeg er begyndt at snorke, tror det er når jeg får lagt mig på ryggen. Men kender ikke til, at have ondt pga. af det. 

Hvis du sover på ryggen så prøv at læg dig på siden  Måske det vil hjælpe. 

Jeg ligger allerede mest på siderne når jeg sover, da jeg ikke synes jeg ligger særlig behageligt på ryggen lige pt

Jeg vågner flere gange om natten pga jeg bliver helt tør i mund og hals pga snorken, så jeg må ud og drikke lidt vand for at "blødgøre" ganen lidt igen, det er måske derfor jeg bliver øm

Min kæreste klager gerne over jeg jeg vender mig om på siden med hovedet i mod ham og brøler ham lige ind i hovedet

Anmeld

2. juli 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

Det er helt normalt for mange gravide. Der sker nogle forandringer i alle kroppens slimhinder, blandt andet dem i næsen - man får nemmere næseblod, og stopper lettere til og man begynder at snorke

okay så er det nok derfor  håber det stopper igen efter fødslen

Anmeld

2. juli 2013

Trekløver(:

Rinepigen skriver:

Jeg ligger allerede mest på siderne når jeg sover, da jeg ikke synes jeg ligger særlig behageligt på ryggen lige pt

Jeg vågner flere gange om natten pga jeg bliver helt tør i mund og hals pga snorken, så jeg må ud og drikke lidt vand for at "blødgøre" ganen lidt igen, det er måske derfor jeg bliver øm

Min kæreste klager gerne over jeg jeg vender mig om på siden med hovedet i mod ham og brøler ham lige ind i hovedet

Åh det lyder også slemt, når du vågner af det. har du talt med din jordemoder om det? Ellers kan man måske få noget på apoteket, der kan hjælpe, så du ikke bliver så tør i munden. 

Hehe måtte nu lige le, men det med din kæreste  

Anmeld

2. juli 2013

L&V

Du har en ordentlig dunk der trykker det hele godt og grundigt sammen og det besværliggøre vejrtrækningen på mange måder og medføre os en del snorken

Anmeld

2. juli 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

Det må man håbe ja

Anmeld

2. juli 2013

FrkZier

Rinepigen skriver:

jeg snorker fortsat som en bjørn efter jeg har født

ville ønske min kæreset aldrig havde fortalt mig at jeg var begyndt at snorke, det altså bare ikke særlig prinsesse agtigt vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.