Termostøvler=Gummistøvler med foer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

dorthemus

Anonym skriver:

Ja jeg ved godt det er tidligt at tænke på vintergrej, men jeg sidder alene og keder mig og surfer på nettet

Børnehaven bad sidste år om termostøvler fordi deres legeplads er meget hård ved sko og der er mange bakker=meget vådt.

Men jeg synes bare termostøver er meget lidt kønne Så sad jeg og kiggede på gummistøvler og der er jo mange fine, bla Hummel. Hvis man købte dem med foer i, går det så ikke ud på det samme som en termostøvle?

Prøv at se dem her

http://www.laerkeoglillebror.dk/celavi-neopren-sto vler-sort-dreng-celavi.html

Som pædagog i en skovbørnehave giver jeg dem her . Købte dem selv til min datter sidste vinter og satte en ekstra termosål i. Den sidder godt på foden, har et godt tag i jorden min datter var meget glad for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Prøv at se dem her

Som pædagog i en skovbørnehave giver jeg dem her . Købte dem selv til min datter sidste vinter og satte en ekstra termosål i. Den sidder godt på foden, har et godt tag i jorden min datter var meget glad for dem

Tak for link, de ser gode ud

Anmeld

1. juli 2013

dorthemus

Peiner skriver:

I vinters startede jeg ud med at købe et par Danefæ gummistøvler m. foer til min søn. Men hurtigt måtte jeg sande, at de slet ikke var optimale, skønt jeg havde skiftet sålen ud med en ny og bedre. De var ikke varme nok og min søns fødder var altid fugtige, våde og koldklamme. Jeg endte derfor med at købe et par Trigger termostøvler, som helt klart kan anbefales. Trigger har været fremme i mange år og de holdt min søns fødder både varme og tørre hele vinteren over. 

Dog skal du være opmærksom på, at du, om det så er termostøvler eller gummistøvler m. foer, med jævne mellemrum skal tage sålen ud af støvlen og lade både støvle og sål tørre. Jeg vendte fx. støvlen på hovedet hen over radiatoren eller puttede en bomuldsklud ned i dem, som kunne suge evt. fugt. Der kan nemt opstå fugt i støvlen, da fodden ikke kan ånde. Men hvis bare du er opmærksom på det, så synes jeg at termostøvlen fra Trigger er en god løsning til børnehaven. 

Synes personligt Trigger er for tunge og som skovpædagog anbefaler jeg dem her:

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Er det de der fleecestrømper? Tror du det er varmt nok når det er allermest koldt?

når det er allermest koldt, så skal du ikke bruge gummistøvler.
Jeg ved at der findes støvler der er halv gummi på foden og halvt "nylon"/stof. Jeg købte et par fra Molo (er normalt ikke tilhænger af Molo i fodtøj), men VS var meget glade for dem!

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

når det er allermest koldt, så skal du ikke bruge gummistøvler.
Jeg ved at der findes støvler der er halv gummi på foden og halvt "nylon"/stof. Jeg købte et par fra Molo (er normalt ikke tilhænger af Molo i fodtøj), men VS var meget glade for dem!

Det må være noget lignede dem Dorthemus linkede til

De skal jo selvf. holde barnet varmt og tørt

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Det må være noget lignede dem Dorthemus linkede til

De skal jo selvf. holde barnet varmt og tørt

jaaa lidt. men på moloen er der en lukning så skoen kan sidde tæt til benet, dette var vi super glade for, for vores datter går ellers og svupper i hælen hvis de sko hun bruger, ikke sidder ind til foden/benet

http://luckylittleme.dk/product/molo-stoevler-driv en-panther-23982/

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

jaaa lidt. men på moloen er der en lukning så skoen kan sidde tæt til benet, dette var vi super glade for, for vores datter går ellers og svupper i hælen hvis de sko hun bruger, ikke sidder ind til foden/benet

Det var alligevel smart og de er da ret flotte De er ikke tunge, det kunne jeg godt frygte?

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Det var alligevel smart og de er da ret flotte De er ikke tunge, det kunne jeg godt frygte?

nej det syntes jeg ikke de er. Vores datter har ellers haft problemer med at gå rigtigt med støvler, men det var faktisk, mod alt forventning de bedste hun gik i... Og hun havde ellers ecco.
Og igen, normalt er jeg ikke til Molo i udendørstøj, og jeg kender flere der arbejder i skobutikker der siger at Ecco er det bedste. Men lige de molo støver har virkelig holdt vores datters fødder tørre og varme.
Eventuelt på Kids-world kan man købe uld såler! det puttede vi i vores

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

nej det syntes jeg ikke de er. Vores datter har ellers haft problemer med at gå rigtigt med støvler, men det var faktisk, mod alt forventning de bedste hun gik i... Og hun havde ellers ecco.
Og igen, normalt er jeg ikke til Molo i udendørstøj, og jeg kender flere der arbejder i skobutikker der siger at Ecco er det bedste. Men lige de molo støver har virkelig holdt vores datters fødder tørre og varme.
Eventuelt på Kids-world kan man købe uld såler! det puttede vi i vores

Okay mange tak for rådene

Anmeld

1. juli 2013

dorthemus

Flodkilling skriver:

Dem jeg linkede til går ind ved hælen og ind foroven så de sidder godt på foden og svupper ikke. Neopren holder på varmen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.