Termostøvler=Gummistøvler med foer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.957 visninger
20 svar
4 synes godt om
1. juli 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg ved godt det er tidligt at tænke på vintergrej, men jeg sidder alene og keder mig og surfer på nettet

Børnehaven bad sidste år om termostøvler fordi deres legeplads er meget hård ved sko og der er mange bakker=meget vådt.

Men jeg synes bare termostøver er meget lidt kønne Så sad jeg og kiggede på gummistøvler og der er jo mange fine, bla Hummel. Hvis man købte dem med foer i, går det så ikke ud på det samme som en termostøvle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Bb3031

Anonym skriver:

Ja jeg ved godt det er tidligt at tænke på vintergrej, men jeg sidder alene og keder mig og surfer på nettet

Børnehaven bad sidste år om termostøvler fordi deres legeplads er meget hård ved sko og der er mange bakker=meget vådt.

Men jeg synes bare termostøver er meget lidt kønne Så sad jeg og kiggede på gummistøvler og der er jo mange fine, bla Hummel. Hvis man købte dem med foer i, går det så ikke ud på det samme som en termostøvle?

I vinters startede jeg ud med at købe et par Danefæ gummistøvler m. foer til min søn. Men hurtigt måtte jeg sande, at de slet ikke var optimale, skønt jeg havde skiftet sålen ud med en ny og bedre. De var ikke varme nok og min søns fødder var altid fugtige, våde og koldklamme. Jeg endte derfor med at købe et par Trigger termostøvler, som helt klart kan anbefales. Trigger har været fremme i mange år og de holdt min søns fødder både varme og tørre hele vinteren over. 

Dog skal du være opmærksom på, at du, om det så er termostøvler eller gummistøvler m. foer, med jævne mellemrum skal tage sålen ud af støvlen og lade både støvle og sål tørre. Jeg vendte fx. støvlen på hovedet hen over radiatoren eller puttede en bomuldsklud ned i dem, som kunne suge evt. fugt. Der kan nemt opstå fugt i støvlen, da fodden ikke kan ånde. Men hvis bare du er opmærksom på det, så synes jeg at termostøvlen fra Trigger er en god løsning til børnehaven. 

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Peiner skriver:

I vinters startede jeg ud med at købe et par Danefæ gummistøvler m. foer til min søn. Men hurtigt måtte jeg sande, at de slet ikke var optimale, skønt jeg havde skiftet sålen ud med en ny og bedre. De var ikke varme nok og min søns fødder var altid fugtige, våde og koldklamme. Jeg endte derfor med at købe et par Trigger termostøvler, som helt klart kan anbefales. Trigger har været fremme i mange år og de holdt min søns fødder både varme og tørre hele vinteren over. 

Dog skal du være opmærksom på, at du, om det så er termostøvler eller gummistøvler m. foer, med jævne mellemrum skal tage sålen ud af støvlen og lade både støvle og sål tørre. Jeg vendte fx. støvlen på hovedet hen over radiatoren eller puttede en bomuldsklud ned i dem, som kunne suge evt. fugt. Der kan nemt opstå fugt i støvlen, da fodden ikke kan ånde. Men hvis bare du er opmærksom på det, så synes jeg at termostøvlen fra Trigger er en god løsning til børnehaven. 

H*n havde en termostøvle sidste år og den fungerede fint, jeg synes bare de er tunge og grimme. Derfor håbede jeg en gummistøvle med foer kunne gøre det, men det ser det så ikke ud til Tak for svar.

Anmeld

1. juli 2013

Bb3031

Anonym skriver:

H*n havde en termostøvle sidste år og den fungerede fint, jeg synes bare de er tunge og grimme. Derfor håbede jeg en gummistøvle med foer kunne gøre det, men det ser det så ikke ud til Tak for svar.

Dette er jo blot min erfaring. Ved ikke om der er andre, som deler samme mening som jeg 

Husk på at når det er en støvle til børnehaven, så er udseendet ikke så vigtigt. Men jeg giver dig ret, at termostøvler ikke er så smarte i design. Men i funktion er de efter min mening bedst 

Jeg fandt en Trigger termostøvle efter det galme design og dem kunne jeg bedre lide end den nye model. 

Anmeld

1. juli 2013

LinLin

Det er ikke det samme!

Mine drenge havde termostøvler fra skoringen sidste vinter; de var da ikke specielt tunge

Og undskyld mig - kom lige over det ikke er det kønneste stykke fodtøj - deres primære opgave er at holde dit barns fødder varme! de skal vel også mest bruges i institution, så så meget skal du vel ikke se på dem

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Du kan købe en gummistøvle sok så du både har uden og med foer

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Du kan købe en gummistøvle sok så du både har uden og med foer

Er det de der fleecestrømper? Tror du det er varmt nok når det er allermest koldt?

Anmeld

1. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Grimme støvler = varme fødder

Pæne støvler = kolde fødder

Jeg ved godt, hvad jeg havde valgt til mit barn uden, at betænke mig. Det vigtigste for mig er effekten og ikke udseendet.

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Grimme støvler = varme fødder

Pæne støvler = kolde fødder

Jeg ved godt, hvad jeg havde valgt til mit barn uden, at betænke mig. Det vigtigste for mig er effekten og ikke udseendet.

Sikke en generalisering.

Mit barn havde termostøvler sidste år. Fandt nogle der ikke ligner en typisk termostøvle og de var fint varme og pæne! Jeg kom med et simpelt spørgsmål, skrev ikke noget om at jeg ikke giver mit barn termostøvler hvis ikke jeg kan finde nogle der er flotte. Hold op med at føle jer ramt jer der ikke kan svare ordentligt på mit spørgsmål

Anmeld

1. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Sikke en generalisering.

Mit barn havde termostøvler sidste år. Fandt nogle der ikke ligner en typisk termostøvle og de var fint varme og pæne! Jeg kom med et simpelt spørgsmål, skrev ikke noget om at jeg ikke giver mit barn termostøvler hvis ikke jeg kan finde nogle der er flotte. Hold op med at føle jer ramt jer der ikke kan svare ordentligt på mit spørgsmål

Du skrev selv at dem dit barn havde haft sidste år var tunge og grimme. Det er forskel på termostøvler og dem som mine børn havde fra Deichmann var slet ikke tunge. Ja, smukke er de ikke, men det vigtigste er dejlig varme tæer hele vinteren og ikke udseende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.