Anonym skriver:
Ja jeg ved godt det er tidligt at tænke på vintergrej, men jeg sidder alene og keder mig og surfer på nettet
Børnehaven bad sidste år om termostøvler fordi deres legeplads er meget hård ved sko og der er mange bakker=meget vådt.
Men jeg synes bare termostøver er meget lidt kønne
Så sad jeg og kiggede på gummistøvler og der er jo mange fine, bla Hummel. Hvis man købte dem med foer i, går det så ikke ud på det samme som en termostøvle?
I vinters startede jeg ud med at købe et par Danefæ gummistøvler m. foer til min søn. Men hurtigt måtte jeg sande, at de slet ikke var optimale, skønt jeg havde skiftet sålen ud med en ny og bedre. De var ikke varme nok og min søns fødder var altid fugtige, våde og koldklamme. Jeg endte derfor med at købe et par Trigger termostøvler, som helt klart kan anbefales. Trigger har været fremme i mange år og de holdt min søns fødder både varme og tørre hele vinteren over.
Dog skal du være opmærksom på, at du, om det så er termostøvler eller gummistøvler m. foer, med jævne mellemrum skal tage sålen ud af støvlen og lade både støvle og sål tørre. Jeg vendte fx. støvlen på hovedet hen over radiatoren eller puttede en bomuldsklud ned i dem, som kunne suge evt. fugt. Der kan nemt opstå fugt i støvlen, da fodden ikke kan ånde. Men hvis bare du er opmærksom på det, så synes jeg at termostøvlen fra Trigger er en god løsning til børnehaven.
Anmeld