Min søn går i dp hvor der går en pige og to drenge mere. Vores søn og pigen har affundet sig med de skal i dp. Og er glade dernede. Dreng nr 1 græder mår moren går, og kan godt gøre det flere gange i løbet af dagen uden grund. Men dreng nr 2 han sidder og skriger og skriger ig dp moren kan intet gøre. Han vil absolut intet. Hun har rettet henvendelse til forældrene men de trække bare på skuldrene. og så er det det.
Det er bare synd for ham. Men hun har tre andre også at tage sig af og kan ikke sidde med ham konstant.
hvad ville i tænke hvis i afleverede jeres barn og kunne høre en bare græd og græd. Hun har virkelig gjort alt hvad hun kan for at ændre det og hjælpe ham men intet virker, og jeg føler det lidt er en gene for de andre børn men også lidt dp mor men er jo hendes job.
Sådan et barn skulle måske være hos en dp mor som har sensitive børn. En dp hvor der kun er 2 børn indtil de har det godt med andre børn og voksne. Vores datters dp har haft sådan nogle børn mange gange. Begge børn har fungeret for 2, så dp mor har tid til dem og deres behov og børnene har ikke skulle forholde sig til særlig mange. Nogle gange har det taget op til 6-8 måneder før børnene er blevet så tilpasse at de kan tage i legestue og dp mor kan få et barn eller to mere ind.
Så jeg ville tænke at det barn muligvis krævede en dobbeltplads hos en dp mor der har tiden til det. Der er jo nogle børn som ikke holder op med at græde efter lang tids indkøring, men hvor det handler om selve omgivelserne de er i - altså hvor mange mennesker/børn de skal forholde sig til.
Dette er nok ikke muligt hos en privat dp.
/Fenja 
Anmeld