Anonym skriver:
Min søn går i dp hvor der går en pige og to drenge mere. Vores søn og pigen har affundet sig med de skal i dp. Og er glade dernede. Dreng nr 1 græder mår moren går, og kan godt gøre det flere gange i løbet af dagen uden grund. Men dreng nr 2 han sidder og skriger og skriger ig dp moren kan intet gøre. Han vil absolut intet. Hun har rettet henvendelse til forældrene men de trække bare på skuldrene. og så er det det.
Det er bare synd for ham. Men hun har tre andre også at tage sig af og kan ikke sidde med ham konstant.
hvad ville i tænke hvis i afleverede jeres barn og kunne høre en bare græd og græd. Hun har virkelig gjort alt hvad hun kan for at ændre det og hjælpe ham men intet virker, og jeg føler det lidt er en gene for de andre børn men også lidt dp mor men er jo hendes job.
Jeg vil mene at dp-moren skal tage kontakt til sin leder, nu hvor drengens forældre virker ligeglade.
Min mor er dp-mor og hun har været i næsten samme situation som jeres.
Hun tog kontakt til sin leder og så kom der en pædagog og en psykolog ud på skift over en længere periode, for at følge hvordan hverdagene forløb og om min mor kunne/skulle gøre noget anderledes i forhold til barnet.
Herefter blev der indkaldt til samtale med forældrene hjemme ved min mor. Det hele endte med at barnet blev rigtig glad og tilfreds. Men her var forældrene selvfølgelig også samarbejdsvillige 
I den periode hvor det stod på, kom der heller ikke gæstebørn hjem til min mor, da der jo var rigeligt at se til 
Håber det kan hjælpe lidt, for det er synd både for barnet som er ked af det, men også for de andre børn, da de ikke får den opmærksomhed som de måske har brug for.
Anmeld