Emmaljunga - barnevognsmadras?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

lycly

Vi købte en ny, de ER altså bedre end dem der følger med madrassen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

BigHope13

Månsson skriver:

Nu er det bare sådan at de os anbefaler gåvogne, hoppegynger og babybjørn bæreseler så det ser jeg ikke som et kvalitetstegn at de siger go for det

Nej det jeg godt klar over, de vil jo bare øge et salg. Men min egen vurdering er at den sælger var meget ærlig omkring salget af den barnevogn jeg har bestilt og fortalte netop også at de gamle madraser blev det kraftigt anbefalet at købe andre bedre madresser og putte i da det ikke var meget mere end et vattæppe, men at efter de nye var kommet i ikke længere var en nødvendighed.
Skal dog ikke afvise at jeg måske også vælger at købe nogle andre når først vognen er taget i brug.
Jeg venter mit første barn og har ikke noget personligt erfaring omkring det, så må se tiden an.

Anmeld

1. juli 2013

L&V

BigHope13 skriver:

Nej det jeg godt klar over, de vil jo bare øge et salg. Men min egen vurdering er at den sælger var meget ærlig omkring salget af den barnevogn jeg har bestilt og fortalte netop også at de gamle madraser blev det kraftigt anbefalet at købe andre bedre madresser og putte i da det ikke var meget mere end et vattæppe, men at efter de nye var kommet i ikke længere var en nødvendighed.
Skal dog ikke afvise at jeg måske også vælger at købe nogle andre når først vognen er taget i brug.
Jeg venter mit første barn og har ikke noget personligt erfaring omkring det, så må se tiden an.

Ja oki.. De er bestemt os blevet tykkere men nøj de er bløde og bebs ska jo helst ligge på noget fast. Men ja det må du jo se til den tid

Anmeld

2. juli 2013

Benjamins'mor

Christina88 skriver:

Der kom nye madrasser i fra 2013, så det er en ordentlig madras og ikke bare en pynte madras. Vi har ikke købt anden madras til vores og den sover min datter ganske fint på

Husk at vende madrassen på højkant så den bliver luftet Gælder også den i vugge og tremmeseng

Vi har købt 2013 modellen.

Anmeld

2. juli 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

De ligger jo også i liften i starten, så der er ligger de alligevel ikke på den madras, så må jeg købe en til den tid hvis det er

Anmeld

2. juli 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

LLi

De ligger jo også i liften i starten, så der er ligger de alligevel ikke på den madras, så må jeg købe en til den tid hvis det er

Lige præcis min tænke os

Anmeld

2. juli 2013

Albertsen92

Jeg synes også den madras virker lækker nok. Så vi køber ikke nye madrasser de virker helt fine. Både den i liften og selve barnevognen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.