Emmaljunga - barnevognsmadras?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.968 visninger
16 svar
9 synes godt om
1. juli 2013

Benjamins'mor

Hej piger.

Jeg vil lige høre lidt "erfaring" og råd.
Vi har købt en emmaljunga Big star suprême, og jeg synes madrassen deri ser super lækker ud, og virker dejlig lækker og blød.

Men er den det? Ligger de godt på den? Eller skal man investere i en ny?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

L&V

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Vi har købt en emmaljunga Big star suprême, og jeg synes madrassen deri ser super lækker ud, og virker dejlig lækker og blød.

Jeg ville ik lade mine unger sove så sådan en.

Anmeld

1. juli 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Vi har to Emmaljunga vogne og har valgt at købe ny madras til begge. Syns ikke den "vatplade" der er med er særlig god

Anmeld

1. juli 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Har også købt big star supreme og var fra alle og enhver blevet rådet til at købt en anden madras til den.
men da jeg kommer ud og snakker med sælger nævner hun så selv at de nye madraser altså sagtens kan bruges. og hun har selv brugt dem til hendes sidstefødte. og at hun kun mente det var nødvendigt at købe anden madras hvis man fik allergikere barn.
Så det har jeg altså valgt at lytte efter, kan jo altid købe en senere hen hvis jeg alligevel finder ud af de måske ikke er gode nok.
Synes den virker lækker.

Anmeld

1. juli 2013

Fuglemor

Vi købte en anden. Jeg ville ikke ligge mit barn på den madras. 

Anmeld

1. juli 2013

sabrina89

Det er bare en pynte madras der er i. Vi købte nye både til lift og kassen

Anmeld

1. juli 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

Har også købt big star supreme og var fra alle og enhver blevet rådet til at købt en anden madras til den.
men da jeg kommer ud og snakker med sælger nævner hun så selv at de nye madraser altså sagtens kan bruges. og hun har selv brugt dem til hendes sidstefødte. og at hun kun mente det var nødvendigt at købe anden madras hvis man fik allergikere barn.
Så det har jeg altså valgt at lytte efter, kan jo altid købe en senere hen hvis jeg alligevel finder ud af de måske ikke er gode nok.
Synes den virker lækker.

Ja, synes nu også den virker tyk i forhold til den der var med i min søns, og der købte vi nemlig ny.

Anmeld

1. juli 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Ja, synes nu også den virker tyk i forhold til den der var med i min søns, og der købte vi nemlig ny.

Ja gør jeg også, det skulle også være nogle nye der er kommet i. For min kusine har købt samme vogn sidste år i marts og der var det stadig de gamle tynde "pynte" madresser som var i.
Synes bare når selve sælgeren fortæller det ikke er nødvendigt med mindre man får et barn som får allergi eller andet som gør de har brug for en speciel madres, ja så tør jeg altså godt nøjes med dem som de har lagt i. om ikke andet så til en start.

Anmeld

1. juli 2013

L&V

BigHope13 skriver:

Ja gør jeg også, det skulle også være nogle nye der er kommet i. For min kusine har købt samme vogn sidste år i marts og der var det stadig de gamle tynde "pynte" madresser som var i.
Synes bare når selve sælgeren fortæller det ikke er nødvendigt med mindre man får et barn som får allergi eller andet som gør de har brug for en speciel madres, ja så tør jeg altså godt nøjes med dem som de har lagt i. om ikke andet så til en start.

Nu er det bare sådan at de os anbefaler gåvogne, hoppegynger og babybjørn bæreseler så det ser jeg ikke som et kvalitetstegn at de siger go for det

Anmeld

1. juli 2013

Mom2

Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Der kom nye madrasser i fra 2013, så det er en ordentlig madras og ikke bare en pynte madras. Vi har ikke købt anden madras til vores og den sover min datter ganske fint på

Husk at vende madrassen på højkant så den bliver luftet Gælder også den i vugge og tremmeseng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.