Spørgsmål om sex i graviditeten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja sådan ka jeg os ha det.. tænker os at man bliver ekstra øm når det er lidt siden..

Plukveerne syntes jeg dog kun er der lige efter

Min livmoder er øm, som efter mavebøjninger inden graviditet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

HURRAAAAAA

Det er helt normalt med ømhed da slimhinderne jo er ekstra følsomme når man er gravid.. Vær opmærksom på at han i nogle stillinger, f.eks. doggystyle, kan ramme livmoderhalsen og så kommer du til at få ret ondt og det kan bløde.. Måske han har ramt noget i går så det er derfor du er mere øm i dag.. Jeg fik oz ondt en gang da jeg havde blærebetændelse under graviditeten.. Så vær obs på om det bliver ved, ellers bare nyd det skønne i sex når i nu har gået så længe uden!

Livmoderen er øm som dagen efter mavebøjninger uden at være gravid.. 

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

I kan sikkert gætte hvem jeg er.. Men vil ikke kunne Googles... 

Manden og jeg har sexet for første gang I graviditeten.. Så skønt at få lagt ørerne lidt ind.. 

Men er lidt øm i understellet idag og mærker plukveerne mere.. Det skal siges jeg ikke har for mange idag.. Er 15+0 med tvillinger idag..

Er det normalt at have det sådan morgenen derpå?

Skal lige siges jeg fik 2 gode orgasmer.. 

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg ved, hvem du er, og skønt at ørerne nu er tættere ved hovedet

Må jeg spørge, hvorfor i ikke har sexet før?

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg ved, hvem du er, og skønt at ørerne nu er tættere ved hovedet

Må jeg spørge, hvorfor i ikke har sexet før?

Blødning og for mange plukveer..

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

Anonym skriver:

Blødning og for mange plukveer..

Ok.

Anmeld

1. juli 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Livmoderen er øm som dagen efter mavebøjninger uden at være gravid.. 

Det behøver ik nødvendigvis have noget med sex'en at gøre.. Fra uge 25 havde jeg sindsygt mange smerter fra mavemusklerne.. Tænker når du har to kan det komme tidligere? Prøv at ligge dig på siden med let bøjede ben, træk det øverste ben op så det ender kommer til at ligge på sengen/sofaen, skyd i hoften så maven lige præcis rammer sengen/sofaen og bliver løftet en anelse af den så mavemusklerne ik skal bære maven og kan slappe af det hjalp mig rigtig meget

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Det behøver ik nødvendigvis have noget med sex'en at gøre.. Fra uge 25 havde jeg sindsygt mange smerter fra mavemusklerne.. Tænker når du har to kan det komme tidligere? Prøv at ligge dig på siden med let bøjede ben, træk det øverste ben op så det ender kommer til at ligge på sengen/sofaen, skyd i hoften så maven lige præcis rammer sengen/sofaen og bliver løftet en anelse af den så mavemusklerne ik skal bære maven og kan slappe af det hjalp mig rigtig meget

SnakkedeSnakkede lige med en anden tvillinge gravid.. Og hun har det på samme måde.. Og min livmoder slapper af og bøllerne bumler.. 

Så tror bare det er mine muskler.. Fik jo to af de gode lange..   Hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.