Spørgsmål om sex i graviditeten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
16 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2013

Anonym trådstarter

I kan sikkert gætte hvem jeg er.. Men vil ikke kunne Googles... 

Manden og jeg har sexet for første gang I graviditeten.. Så skønt at få lagt ørerne lidt ind.. 

Men er lidt øm i understellet idag og mærker plukveerne mere.. Det skal siges jeg ikke har for mange idag.. Er 15+0 med tvillinger idag..

Er det normalt at have det sådan morgenen derpå?

Skal lige siges jeg fik 2 gode orgasmer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Der kan svares anonymt.. 

Anmeld

1. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Manden og jeg har sexet for første gang I graviditeten.. Så skønt at få lagt ørerne lidt ind.. 

Men er lidt øm i understellet idag og mærker plukveerne mere.. Det skal siges jeg ikke har for mange idag.. Er 15+0 med tvillinger idag..

Ja sådan ka jeg os ha det.. tænker os at man bliver ekstra øm når det er lidt siden..

Plukveerne syntes jeg dog kun er der lige efter

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja sådan ka jeg os ha det.. tænker os at man bliver ekstra øm når det er lidt siden..

Plukveerne syntes jeg dog kun er der lige efter

Jeg har altid lidt plukveer, da jeg venter tvillinger.. Og har ikke flere en sædvanligt.. Mærker dem blot lidt mere.. 

Anmeld

1. juli 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg har altid lidt plukveer, da jeg venter tvillinger.. Og har ikke flere en sædvanligt.. Mærker dem blot lidt mere.. 

Så er det nok meget normalt Ikke noget bekymrende i det

Anmeld

1. juli 2013

Anonym

Anonym skriver:

Orgasmer var no go da jeg var gravid. Fik de ledeste sammentrækninger 

Anmeld

1. juli 2013

Anonym

Anonym skriver:

Min mand og jeg har ikke haft vildt meget sex mens jeg har været gravid. Det var først efter uge 12+, at vi havde sex første gang, da jeg havde nogle blødninger tidligt. Det var så ubehageligt efter sex den første gang. Var rigtig øm dagen efter også.
Efterfølgende har sex været normalt, vi har haft det 1-3 gange om ugen. Men igår var det virkelig ubehageligt igen. Kunne fornemme den lille inde i maven og det føltes SÅ underligt. Lige da jeg fik orgasme fik jeg en plukkeve, den første jeg har haft, og hold nu op det var ubehageligt. I dag er jeg øm og har også haft et par plukkeveer i nat og til morgen. Jeg er 18+.
Så jeg tænker, at når det er første gang, og der er 2 stk. i din mave, må det være meget naturligt

Anmeld

1. juli 2013

Anonym

Bliver også meget øm efter sex her, og vi har så erfaret at orgasmer er no go mens han er inde i mig. Hvis det sker så brænder og svier det som bare pokker og vi er nødt til at stoppe legen. Men der intet hvis bare han ikke er inde i mig når jeg kommer.

Så tror såmænd ikke der er noget i det, måske bare slap lidt ekstra af når du har plukveerne

Anmeld

1. juli 2013

Team Putte

Anonym skriver:

HURRAAAAAA

Det er helt normalt med ømhed da slimhinderne jo er ekstra følsomme når man er gravid.. Vær opmærksom på at han i nogle stillinger, f.eks. doggystyle, kan ramme livmoderhalsen og så kommer du til at få ret ondt og det kan bløde.. Måske han har ramt noget i går så det er derfor du er mere øm i dag.. Jeg fik oz ondt en gang da jeg havde blærebetændelse under graviditeten.. Så vær obs på om det bliver ved, ellers bare nyd det skønne i sex når i nu har gået så længe uden!

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

HURRAAAAAA

Det er helt normalt med ømhed da slimhinderne jo er ekstra følsomme når man er gravid.. Vær opmærksom på at han i nogle stillinger, f.eks. doggystyle, kan ramme livmoderhalsen og så kommer du til at få ret ondt og det kan bløde.. Måske han har ramt noget i går så det er derfor du er mere øm i dag.. Jeg fik oz ondt en gang da jeg havde blærebetændelse under graviditeten.. Så vær obs på om det bliver ved, ellers bare nyd det skønne i sex når i nu har gået så længe uden!

Det er livmoderen der er øm.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.