Symptomer på afveje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2013

pomfritten2014

Godmorgen 

på onsdag er jeg 11+0 og syntes lige så stille mine symtomer er ved at aftage kan ikke huske FrA sidste gang hvornår alt det stoppede  Jeg har kun i starten haft ligament smerter ellers har jeg intet mærket til dem og så bliver jeg jo lidt bekymret og tænker hmm er den så ikke vokset derinde ??? Andre der heller ikke har mærket så meget til dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Millea

pomfritten2014 skriver:

Godmorgen 

på onsdag er jeg 11+0 og syntes lige så stille mine symtomer er ved at aftage kan ikke huske FrA sidste gang hvornår alt det stoppede  Jeg har kun i starten haft ligament smerter ellers har jeg intet mærket til dem og så bliver jeg jo lidt bekymret og tænker hmm er den så ikke vokset derinde ??? Andre der heller ikke har mærket så meget til dem?

Jeg har ikke rigtig haft nogle ligament semerter - var til NF for et par dage siden og bebsi vokser fint.. Så tror ikke at du skal være bange 

Anmeld

3. juli 2013

BabyDrømme23

pomfritten2014 skriver:

Godmorgen 

Ja jeg har haft det på samme måde som dig, så bare rolig  

Anmeld

3. juli 2013

Pia Lund Madsen

Heller ingen ligamentsmerter her. Men er de ikke ogsaa mest normale lidt senere??

Jeg er ogsaa 11+0 uger henne idag. Det er dejligt.

Anmeld

3. juli 2013

pomfritten2014

Hvornår skal du så til NF Pia Lund Madsen ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.