Hillerød eller Roskilde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Happiness

Maja_4000 skriver:

Jeg arbejder i Ølstykke
Nå, men jeg bor i Roskilde, og fik så godt nok pks, men jeg var rigtig godt tilfreds med Roskilde sygehus

Hvor skægt. Hvad arbejder du med?

Er der nemt at parkere ved Roskilde sygehus? Vi kender ikke området, og vil nødigt køre forvirret rundt med veer

Hillerød er min mands familie fra, så det kender vi. Så det hælder vi mest til, men er begyndt at tænke at Roskilde måske er bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Frk. Petersen

Happiness skriver:

Vi skal til at bestille tid til NF imorgen, og skal derfor også have valgt fødested

Vi er jo flyttet til Ølstykke, så det skal ikke være Hvidovre denne gang.

Men vi har så lige langt til Roskilde og Hillerød, så derfor står valget mellem de 2. 

Så del gerne jeres erfaringer fra de 2 hospitaler. Positive som negative

Skal forhåbentligt føde ambulant denne gang, så det er hovedsageligt selve fødegangen

Jeg har ikke særlig gode erfaringer med Roskilde sygehus, ikke med hensyn til graviditet el lign. men bare mere generelt.
Jeg har selv valgt herlev.

Anmeld

30. juni 2013

Maja_4000

Happiness skriver:

Hvor skægt. Hvad arbejder du med?

Er der nemt at parkere ved Roskilde sygehus? Vi kender ikke området, og vil nødigt køre forvirret rundt med veer

Hillerød er min mands familie fra, så det kender vi. Så det hælder vi mest til, men er begyndt at tænke at Roskilde måske er bedre.

Arbejder i Føtex

Altså vi har ikke selv bil men der er parkering på begge sider af sygehuset .. Vi har kørt i bil til skadestuen, og det var nemt nok

Ellers så lærer I ved stedet af kende til nf og md?

Anmeld

30. juni 2013

Happiness

Maja_4000 skriver:

Arbejder i Føtex

Altså vi har ikke selv bil men der er parkering på begge sider af sygehuset .. Vi har kørt i bil til skadestuen, og det var nemt nok

Ellers så lærer I ved stedet af kende til nf og md?

Du siger noget  

Vi handler ret tit i føtex Super god butik.

Anmeld

30. juni 2013

Happiness

Mitzie Petersen skriver:

Jeg har ikke særlig gode erfaringer med Roskilde sygehus, ikke med hensyn til graviditet el lign. men bare mere generelt.
Jeg har selv valgt herlev.

Ok, tror også vi skal kigge nærmere på Herlev. Havde slet ikke tænkt den mulighed før jeg oprettede tråden

Anmeld

30. juni 2013

Frk. Petersen

Happiness skriver:

Ok, tror også vi skal kigge nærmere på Herlev. Havde slet ikke tænkt den mulighed før jeg oprettede tråden

Har hørt fra flere at de var glade for Herlev, blandt andet min svigerinde. Det er mest derfor jeg har valgt det. Men håber da i finder en god løsning.

Anmeld

1. juli 2013

Nemesis

Happiness skriver:

Lukas går i Børnehuset Marienlyst. Vi havde hørt dårligt om paletten, så ville ikke have ham der. Selv om det havde været dejligt nemt

ja har heller ikke hørt noget godt om Paletten men Marienlyst skulle være rigtig godt og med en super lækker legeplads. :-)

Anmeld

1. juli 2013

lottemusen

Happiness skriver:

Vi skal til at bestille tid til NF imorgen, og skal derfor også have valgt fødested

Men vi har så lige langt til Roskilde og Hillerød, så derfor står valget mellem de 2. 

Skal forhåbentligt føde ambulant denne gang, så det er hovedsageligt selve fødegangen

Ved ikke om det er for sent at jeg svarer... Men altså, jeg fødte på Hillerød, og det var bare et rigtig godt sted! Vi blev godt behandlet på både fødegangen og barselsgangen.
Fødestuerne er lidt små og gamle, men det tænker man ikke over når bare behandlingen er god. 

Anmeld

1. juli 2013

Taniakb

Happiness skriver:

Jeg fødte sidste gang på Roskilde, og vi var så glade for vores behandling derfra at vi gav dem en stor æske chokolade da vi tog hjem ....

Har ingen personlige erfaring med Hillerød, men har en veninde som har født der 2 gange.. 1 gang var det vidst fint nok, men anden gang har hun godt nok klaget over behandling , virkelig skævt kejsersnit osv..

Anmeld

1. juli 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Happiness skriver:

HarføføfødVi skal til at bestille tid til NF imorgen, og skal derfor også have valgt fødested

Har født 2 gange på Roskilde og det har været super :-) anden gang var jeg så heldig at føde med min egen jordemoder. Begge gange fik jeg mit ønske om vandfødsel opfyldt.

Har ingen problemer haft angående parkering :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.