Hillerød eller Roskilde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
21 svar
3 synes godt om
30. juni 2013

Happiness

Vi skal til at bestille tid til NF imorgen, og skal derfor også have valgt fødested

Vi er jo flyttet til Ølstykke, så det skal ikke være Hvidovre denne gang.

Men vi har så lige langt til Roskilde og Hillerød, så derfor står valget mellem de 2. 

Så del gerne jeres erfaringer fra de 2 hospitaler. Positive som negative

Skal forhåbentligt føde ambulant denne gang, så det er hovedsageligt selve fødegangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Nemesis

tja kender ikke roskilde og har faktisk kun født ved ks på Hillerød men min søster som stadig bor i Ølstykke har alle 3 gange valgt Herlev.

Må man spørge om hvorhenne i Ølstykke i er flyttet hen?? Har selv boet 20 år i Ølstykke :-D

Anmeld

30. juni 2013

gonefishing

Happiness skriver:

Vi skal til at bestille tid til NF imorgen, og skal derfor også have valgt fødested

Vi er jo flyttet til Ølstykke, så det skal ikke være Hvidovre denne gang.

Men vi har så lige langt til Roskilde og Hillerød, så derfor står valget mellem de 2. 

Så del gerne jeres erfaringer fra de 2 hospitaler. Positive som negative

Skal forhåbentligt føde ambulant denne gang, så det er hovedsageligt selve fødegangen

Jeg kender kun til Hvidovre mod Roskilde. og Roskilde vinder STORT!

Anmeld

30. juni 2013

Happiness

Nemesis skriver:

tja kender ikke roskilde og har faktisk kun født ved ks på Hillerød men min søster som stadig bor i Ølstykke har alle 3 gange valgt Herlev.

Må man spørge om hvorhenne i Ølstykke i er flyttet hen?? Har selv boet 20 år i Ølstykke :-D

Vi bor på Storkevej, lige ved siden af børneinstitutionen Paletten. Har kun boet her siden oktober, men er blevet super glade for byen

Havde ikke overvejet Herlev, der er jo heller ikke så langt... 

Anmeld

30. juni 2013

Happiness

Flodkilling skriver:

Jeg kender kun til Hvidovre mod Roskilde. og Roskilde vinder STORT!

Må jeg spørge hvorfor?

Vi var egentligt glade for at føde på Hvidovre.

Anmeld

30. juni 2013

gonefishing

Må jeg spørge hvorfor?

Vi var egentligt glade for at føde på Hvidovre.

Hvidovre er en fabrik, hvor at hvis man kommer i en uheldig "lomme" hvor der er mange der føder, så er der ikke meget hjælp at hente.

For mig endte jeg med at være i fødsel i 37 timer, fordi der var for travlt til at tage sig af mig, så man gav mig bare smertestillende indtil det ikke virkede mere. Det gjorde at jeg endte med at bløde 4 liter ved akutkejsersnit, da de endelig fik taget sig sammen.
På trods af 4l blodtab, infektion og kejsersnit, blev vi indlagt på 4 mands stue!!! og der var ingen hjælp til amning eller at kunne gå efter kejsersnit.

Efterfølgende har vi fået et undskyld fra den øverste MEN jeg føder ALDRIG på Hvidovre igen.

Anmeld

30. juni 2013

Nemesis

Happiness skriver:

Vi bor på Storkevej, lige ved siden af børneinstitutionen Paletten. Har kun boet her siden oktober, men er blevet super glade for byen

Havde ikke overvejet Herlev, der er jo heller ikke så langt... 

kender godt paletten :-) har et par fra min gamle mødregruppe som havde børn der. :-)

Herlev har min søster været rigtig glad for. ville gerne selv have valgt herlev men det kunne ikke lade sig gøre.

Ølstykke er en dejlig by og har jo det hele :-)

Anmeld

30. juni 2013

Happiness

Nemesis skriver:

kender godt paletten :-) har et par fra min gamle mødregruppe som havde børn der. :-)

Herlev har min søster været rigtig glad for. ville gerne selv have valgt herlev men det kunne ikke lade sig gøre.

Ølstykke er en dejlig by og har jo det hele :-)

Lukas går i Børnehuset Marienlyst. Vi havde hørt dårligt om paletten, så ville ikke have ham der. Selv om det havde været dejligt nemt

Anmeld

30. juni 2013

Maja_4000

Jeg arbejder i Ølstykke
Nå, men jeg bor i Roskilde, og fik så godt nok pks, men jeg var rigtig godt tilfreds med Roskilde sygehus

Anmeld

30. juni 2013

Happiness

Flodkilling skriver:

Hvidovre er en fabrik, hvor at hvis man kommer i en uheldig "lomme" hvor der er mange der føder, så er der ikke meget hjælp at hente.

For mig endte jeg med at være i fødsel i 37 timer, fordi der var for travlt til at tage sig af mig, så man gav mig bare smertestillende indtil det ikke virkede mere. Det gjorde at jeg endte med at bløde 4 liter ved akutkejsersnit, da de endelig fik taget sig sammen.
På trods af 4l blodtab, infektion og kejsersnit, blev vi indlagt på 4 mands stue!!! og der var ingen hjælp til amning eller at kunne gå efter kejsersnit.

Efterfølgende har vi fået et undskyld fra den øverste MEN jeg føder ALDRIG på Hvidovre igen.

Det er "sjovt", sådan oplevede vi det slet ikke. Jeg blev indlagt på svangergangen, da jeg havde haft uregelæssige veer i mange timer, og blev nød til at have noget at hvile på, og da de gav mig morfin, ville de have jeg blev, så de kunne observere mig og bebs.. Og de fulgte mig der, indtil jeg kom på fødegangen, og der havde jeg en jordemoder ved min side under hele forløbet. Hun blev også selv om hun havde fri, for at jeg ikke skulle skifte jordemoder under forløbet.

Så havde valgt Hvidovre igen, hvis vi altså boede tættere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.