Flodkilling skriver:
Hvidovre er en fabrik, hvor at hvis man kommer i en uheldig "lomme" hvor der er mange der føder, så er der ikke meget hjælp at hente.
For mig endte jeg med at være i fødsel i 37 timer, fordi der var for travlt til at tage sig af mig, så man gav mig bare smertestillende indtil det ikke virkede mere. Det gjorde at jeg endte med at bløde 4 liter ved akutkejsersnit, da de endelig fik taget sig sammen.
På trods af 4l blodtab, infektion og kejsersnit, blev vi indlagt på 4 mands stue!!! og der var ingen hjælp til amning eller at kunne gå efter kejsersnit.
Efterfølgende har vi fået et undskyld fra den øverste MEN jeg føder ALDRIG på Hvidovre igen.
Det er "sjovt", sådan oplevede vi det slet ikke. Jeg blev indlagt på svangergangen, da jeg havde haft uregelæssige veer i mange timer, og blev nød til at have noget at hvile på, og da de gav mig morfin, ville de have jeg blev, så de kunne observere mig og bebs.. Og de fulgte mig der, indtil jeg kom på fødegangen, og der havde jeg en jordemoder ved min side under hele forløbet. Hun blev også selv om hun havde fri, for at jeg ikke skulle skifte jordemoder under forløbet.
Så havde valgt Hvidovre igen, hvis vi altså boede tættere på 
Anmeld