Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyMus skriver: Jeg har stemt Miriam, da det er den eneste stavemåde jeg har set før. Tænkte også: Nå, kan man stave det sådan, da du skrev Mirjam den anden dag. Håber I bliver enige.
Jeg har stemt Miriam, da det er den eneste stavemåde jeg har set før. Tænkte også: Nå, kan man stave det sådan, da du skrev Mirjam den anden dag. Håber I bliver enige.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi arbejder på nr 3 og har snakket om Silas hvis det bliver en dreng og Miriam hvis det bliver en pige, men vi har diskuteret stavemåden af vores pigenavn, jeg havde set det staves mirjam, min mand meriam, men synes det lød for meget som et krydderi så har snakket om Miriam Hvordan ser i det blive stavet, og del gerne hvis i har set det blive stavet anderledes Et lille sidespørgsmål, når man i forvejen har to børn hvis navne begge starter med D virker det så underligt at det sidste navn ikke gør. Alle børnenes vil indeholde a og i hvis vi vælger et af de to navne ovenfor
Vi arbejder på nr 3 og har snakket om Silas hvis det bliver en dreng og Miriam hvis det bliver en pige, men vi har diskuteret stavemåden af vores pigenavn, jeg havde set det staves mirjam, min mand meriam, men synes det lød for meget som et krydderi så har snakket om Miriam Hvordan ser i det blive stavet, og del gerne hvis i har set det blive stavet anderledes Et lille sidespørgsmål, når man i forvejen har to børn hvis navne begge starter med D virker det så underligt at det sidste navn ikke gør. Alle børnenes vil indeholde a og i hvis vi vælger et af de to navne ovenfor
Miriam
Barnepigen skriver: Miriam
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128