Ingen hjertelyd i Angel Sounds og NF på onsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Clisolka

Lauer skriver:

Hej tøser,

Jeg har brug for at vide, at det er heeeeelt normalt, og at det bare er mig der er ved at blive skør: Jeg har nu i 14 dage afprøvet min angel sounds, og det er på ingen måde lykkedes mig at finde andet end min egen puls! Jeg er 11+6 i dag, har NF på onsdag, og vil gerne vide om der er andre der har prøvet IKKE at kunne finde hjertelyd, og der så alligevel var gode nyheder til NF?

Knus Lauer

Jeg krydser for at alt er fint til NF! Jeg kunne heller ikke finde hjertelyd da jeg var så tidligt henne i graviditeten, men alt så fint ud til NF - jeg tror først jeg har været omkring 14+ da jeg kunne finde hans hjertelyd fordi han gemte sig så godt i mit bækken 

Jeg var faktisk til jordemoder første gang i denne graviditet hvor hun prøvede at finde hjertelyd 13+3 - hun måtte opgive efter 15 min... Hun var så nervøs at hun hentede en scanner for at se om jeg rent faktisk var gravid (selvom jeg havde været til NF 2 dage før) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Lauer

TAK, alle jeres svar har hjulpet mig en smule, med at få ro i sindet - dejligt, at jeg ikke er den eneste der ikke kan finde hjertelyd, og dejligt at I alligevel har sunde og raske bebs'er i maven

Anmeld

30. juni 2013

FrkZier

Lauer skriver:

Hej tøser,

Jeg har brug for at vide, at det er heeeeelt normalt, og at det bare er mig der er ved at blive skør: Jeg har nu i 14 dage afprøvet min angel sounds, og det er på ingen måde lykkedes mig at finde andet end min egen puls! Jeg er 11+6 i dag, har NF på onsdag, og vil gerne vide om der er andre der har prøvet IKKE at kunne finde hjertelyd, og der så alligevel var gode nyheder til NF?

Knus Lauer

du er stadig så tidligt i graviditeten at det er HELT normalt ikke at kunne finde hjertelyden..

da jeg var til JM 15+6 sagde hun at hun ikke ville forsøge sig med hjertelyd da der er risiko for hun ikke kan finde den (selvom den er der) og så vil det skabe unødig bekymring - og hun er altså prof.

Anmeld

30. juni 2013

Diana2013

Lauer skriver:

TAK, alle jeres svar har hjulpet mig en smule, med at få ro i sindet - dejligt, at jeg ikke er den eneste der ikke kan finde hjertelyd, og dejligt at I alligevel har sunde og raske bebs'er i maven

Jeg tror jeg ville ringe til lægen og fortælle dem det og så få en akut tid så de kunne prøve med deres dims til at høre hjertelyden, så kan du jo få noget ro det har det i hvert fald givet mig når jeg har haft ondt så har de i hvert fald været søde til at sige jeg kunne komme og høre hjertelyden

Anmeld

30. juni 2013

L&V

Lauer skriver:

Hej tøser,

Knus Lauer

For det første er der mange jordmødre der ikke engang vil kaste sig ud i at lede efter hjertelyd så tideligt også derfor mange fraråder brug af sådan nogle ting d de ka gi lige så stor utrykhed som trykhed.. For det andet ka din moderkage ligge ud mod skindet og det gør det endnu sværre. Så ro på og lig den på hylden i et par uger endnu

Anmeld

30. juni 2013

Kris89

Lauer skriver:

Hej tøser,

Knus Lauer

Jeg prøvede ikke at finde den før 12+ og der kunne jeg finde den, men dog meget svært.

da jeg var ved jordmoder 12+ sagde hun at det var på ingen måde sikkert HUN kunne finde den, fordi det kunne man først fra 14+

så du kan sagtens slappe af. Der kan nemt være det fineste hjerte der banker

Anmeld

30. juni 2013

baby012

Min virkede fra 11+4 .. 

Men det jo forskelligt, også hvis miderkagen ligger foran, bliver det betydeligt sværre.. 

Anmeld

30. juni 2013

NovemberBaby2013

Lauer skriver:

Hej tøser,

Knus Lauer

Husk på at det er svært at finde den nogle gange. Udover det anbefaler angelsound selv, at man ikke bruger den før 12+0. Prøv du bare at slappe af, jeg er sikker på baby har det fantastisk

Anmeld

30. juni 2013

gonefishing

Lauer skriver:

Hej tøser,

Knus Lauer

Ud over at det er tidligt, så er jeg modstander af "gør det hjemme", da man tit kan gøre det forkert og ende med en masse unødvendige bekymringer

Anmeld

30. juni 2013

BigHope13

Lauer skriver:

Hej tøser,

Knus Lauer

Tror ikke du har noget at være bekymret for har hørt mange har svært ved selv at finde hjertelyd.
Ja jeg var til nf fandt de lyden hurtig. da jeg var til jordemoder i uge 14 ville hun ikke engang prøve da det ofte giver bekymringer hvis den ikke findes ordentligt
endnu engang til jordemoder i uge 18 hvor hun så prøvede men det var meget svært for hende.

Jeg er sikker på du får den dejligste lyd at høre til nf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.