Ingen hjertelyd i Angel Sounds og NF på onsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.256 visninger
23 svar
16 synes godt om
30. juni 2013

Lauer

Hej tøser,

Jeg har brug for at vide, at det er heeeeelt normalt, og at det bare er mig der er ved at blive skør: Jeg har nu i 14 dage afprøvet min angel sounds, og det er på ingen måde lykkedes mig at finde andet end min egen puls! Jeg er 11+6 i dag, har NF på onsdag, og vil gerne vide om der er andre der har prøvet IKKE at kunne finde hjertelyd, og der så alligevel var gode nyheder til NF?

Knus Lauer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

DianaRJS

Lauer skriver:

Hej tøser,

Jeg har brug for at vide, at det er heeeeelt normalt, og at det bare er mig der er ved at blive skør: Jeg har nu i 14 dage afprøvet min angel sounds, og det er på ingen måde lykkedes mig at finde andet end min egen puls! Jeg er 11+6 i dag, har NF på onsdag, og vil gerne vide om der er andre der har prøvet IKKE at kunne finde hjertelyd, og der så alligevel var gode nyheder til NF?

Knus Lauer

de siger det er rigtig svært selv at finde hjerte lyden så tidligt i graviditeten mener de siger det først bliver "letter" men stadig svært i uge fra uge 16+0 men stadig svært da det jo er små fostre

Anmeld

30. juni 2013

Albertsen92

Lauer skriver:

Hej tøser,

Knus Lauer

Tror først man kan regne med den fra uge 14. Det synes jeg at have læst
Så tror ikke du skal bekymre dig

Anmeld

30. juni 2013

Lauer

DianaRJS skriver:

de siger det er rigtig svært selv at finde hjerte lyden så tidligt i graviditeten mener de siger det først bliver "letter" men stadig svært i uge fra uge 16+0 men stadig svært da det jo er små fostre

Iflg. Angel Sounds kan man finde hjertelyd fra 12. uge, så automatisk har jeg en forventning om at jeg kan høre det i morgen, men er ved at indstille mig på at jeg bare må afvente tålmodigt min NF på onsdag.. bare træls at gå uvished, har 2 GUL bag mig, og bebse er lavet på fertilitetsklinik, så magter bare ikke flere udfordringer lige nu

Anmeld

30. juni 2013

Fuglemor

Min jm spurgte ved en af de første besøg om jeg ville høre hjertelYd. hun kunne ikke garantere jeg ville kunne høre noget da det stadig var tidligt og det er svært at finde den. hun fandt den dog.

men tror altså bestemt ikke du skal bekymre dig. Nu er det jo stadig en lille en så det kan ære rigtig svært at finde. Og især når en jm også siger det

Anmeld

30. juni 2013

DianaRJS

Iflg. Angel Sounds kan man finde hjertelyd fra 12. uge, så automatisk har jeg en forventning om at jeg kan høre det i morgen, men er ved at indstille mig på at jeg bare må afvente tålmodigt min NF på onsdag.. bare træls at gå uvished, har 2 GUL bag mig, og bebse er lavet på fertilitetsklinik, så magter bare ikke flere udfordringer lige nu

krydser fingre for at bebs bliver hængene den her gang..!!!!! så simpelt som at det skal den bare!!!!

men ja de siger godt nok, men jeg har også en da jeg venter tvillinger og bare er blevet 10 gange mere nervøs end ved de andre 2 jeg har men fik ivhertfald at vide ved jordmoderen at man ikke kulle regne med noget, fordi fostrene er så små så det er svært at ramme uden at kunne se dem

Anmeld

30. juni 2013

Karla

Lauer skriver:

Hej tøser,

Knus Lauer

Jeg kunne først finde hjertelyden på min Angel Sound i uge 14. Fandt den svagt i slutningen af uge 13, men det tog evigheder at finde den. Den lille lå så langt nede i bækkenet, at det var svært at finde den.
Jeg prøvede den først fra uge 13, og de første dage opgav jeg at finde den.
Kan selvfølgelig ikke sige, om din baby har det godt, men jeg havde i hvert fald svært ved at finde den tidligt.

Anmeld

30. juni 2013

DreamChild

Jeg blev også spurgt af min jordemoder at hun ville prøve at finde hjertelyden, men at den kunne være meget svær at finde, så jeg skulle ikke blive bange fordi der gik lidt tid inden hun fandt den. Og det er trods alt en proffesionel.

Så tror altså ikke du skal være nervøs, for det er meget svært at finde så tidligt

Anmeld

30. juni 2013

salix

jeg tror heller ikke du skal være nervøs men kan du ikke klare tiden frem til onsdag skal du måske ringe op til egene læge i morgen og høre om h*n ikke vil prøve og se om h*n kan finde hjertelyd 

Anmeld

30. juni 2013

Sabone

Lauer skriver:

Har du prøvet at bruge noget gel/glidecreme? 

Det glemte jeg i starten, men det virker altså, når man har det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.