Hjææææææææælp - hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

her er billeder omkring 5 minutter efter 

billede 2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Masig

Anonym skriver:

her er billeder omkring 5 minutter efter 

Den ser da klart positiv ud, en jeg synes du skal prøve et andet mærke en rfsu, de er virkelig ringe... selvom de skulle være mere følsomme end alm tests, så var min rfsu test næsten helt negativ (meget meget svag streg), selvom valmed testen var meget tydelig... Så drop rfsu og brug valmed evt... 

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Ja der er jo altid to i en pakke, så køb da en - test nu og hav en til imorgen, hvis du vil være sikker.

Eller så væbne dig med tålmodighed og vent et par dage

for den er der(går jeg ud fra, du gerne vil have den er)

Ja der var kun en RFSU test i.. ellers havde jeg da prøvet igen! Ja! jeg må afsted! og købe 2 pakker! I har overtalt mig.. selvom jeg får 5 tests i over morgen med posten..

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Den ser da klart positiv ud, en jeg synes du skal prøve et andet mærke en rfsu, de er virkelig ringe... selvom de skulle være mere følsomme end alm tests, så var min rfsu test næsten helt negativ (meget meget svag streg), selvom valmed testen var meget tydelig... Så drop rfsu og brug valmed evt... 

synes også den var så fin, så blev helt fortvivlet da den forsvandt :O jeg må ned og købe valmed.. mon ikke jeg bare kan lave en lille streg, når nu den anden blev tydelig med morgenurin.. 

Anmeld

30. juni 2013

Masig

Anonym skriver:

synes også den var så fin, så blev helt fortvivlet da den forsvandt :O jeg må ned og købe valmed.. mon ikke jeg bare kan lave en lille streg, når nu den anden blev tydelig med morgenurin.. 

Jeg tror ikke den ville blive positiv så hurtigt hvis ikke der er en bebs i maven, jeg tænker stregen forsvandt fordi testemaskerer ud måske? Tror den er god nok, men prøv da en valmed... De koster vist omkring 30 kr for to mener jeg...

Anmeld

30. juni 2013

Camillos

Anonym skriver:

billede 2

Tillykke du er klart gravid.. er ik i tvivl

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg tror ikke den ville blive positiv så hurtigt hvis ikke der er en bebs i maven, jeg tænker stregen forsvandt fordi testemaskerer ud måske? Tror den er god nok, men prøv da en valmed... De koster vist omkring 30 kr for to mener jeg...

Håber håber håber 

men må ned efter valmed alligevel.. hmm.. hvor længe mon der skal gå fra sidste toiletbesøg til urinen er blevet lidt koncentreret igen.. har kun drukket en kop te i dag.. 

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Tillykke du er klart gravid.. er ik i tvivl

Jeg håber du har ret!!!! 

Tank for at banke lidt håb ind i mit hoved. Det ville jeg også have sagt til alle og enhver, hvis ik det var mig selv, det drejede sig om.. det så typisk mig !!

Anmeld

30. juni 2013

1990h

Anonym skriver:

Jeg håber du har ret!!!! 

Tank for at banke lidt håb ind i mit hoved. Det ville jeg også have sagt til alle og enhver, hvis ik det var mig selv, det drejede sig om.. det så typisk mig !!

jeg krydser fingre. Husk og opdate senere

Anmeld

30. juni 2013

1990h

Anonym skriver:

Jeg håber du har ret!!!! 

jeg krydser fingre. Husk og opdate senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.