Hjææææææææælp - hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.977 visninger
38 svar
14 synes godt om
30. juni 2013

Anonym trådstarter

I dag knækkede jeg sammen.. testmonstret vandt. Hvis min cyklus var lig med min forrige cyklus vil jeg i dag være 4+0... hvis min cyklys var lig mine tidligere cykli ville jeg i dag være 3+5..

Jeg lavede en morgenurin og testede med en RFSU som ka teste fra 6-15 dag efter befrugtning. DER KOM TO TYDELIGE STREGER INDEN 1 MINUT. min kæreste kom hjem og jeg skyndte mig at gemme alle tingene for vil jo lige være sikker inden jeg viderebringer nyheden.. da jeg en lille halv time senere ville smide alle tingene ud og slette alle beviserne, så han ikke skulle finde dem så jeg på testen.. og den var HEL NEGATIV. kun 1 streg.. hvad skal jeg tro her.. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

nielsen80

Anonym skriver:

I dag knækkede jeg sammen.. testmonstret vandt. Hvis min cyklus var lig med min forrige cyklus vil jeg i dag være 4+0... hvis min cyklys var lig mine tidligere cykli ville jeg i dag være 3+5..

Jeg lavede en morgenurin og testede med en RFSU som ka teste fra 6-15 dag efter befrugtning. DER KOM TO TYDELIGE STREGER INDEN 1 MINUT. min kæreste kom hjem og jeg skyndte mig at gemme alle tingene for vil jo lige være sikker inden jeg viderebringer nyheden.. da jeg en lille halv time senere ville smide alle tingene ud og slette alle beviserne, så han ikke skulle finde dem så jeg på testen.. og den var HEL NEGATIV. kun 1 streg.. hvad skal jeg tro her.. ?

Der er nok ikke andet at gøre end at tage en test mere.

Jeg vil anbefalde digital blue i den her situation - der står gravid eller ikke gravid, så er der ikke noget at tage fejl af.

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Der er nok ikke andet at gøre end at tage en test mere.

Jeg vil anbefalde digital blue i den her situation - der står gravid eller ikke gravid, så er der ikke noget at tage fejl af.

Åhh ja.. de er bare så fandens dyre kan man købe dem i nogle butikker eller skal man online?

Anmeld

30. juni 2013

Mettefpigen

Du kan ikk stole på en test der er så gammel!!

Op til lægen og få en prøve :-)

Anmeld

30. juni 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Åhh ja.. de er bare så fandens dyre kan man købe dem i nogle butikker eller skal man online?

Tror du kan købe dem i bilka, ellers så prøv da en valmed fra netto, hvis du gerne vil have besked i dag.

Anmeld

30. juni 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Man kan købe dem på apoteket
Eller køb noget andet end rfsu, de er altså virkelig dårlige..

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Tror du kan købe dem i bilka, ellers så prøv da en valmed fra netto, hvis du gerne vil have besked i dag.

har jeg også overvejet - men jeg er bange for at så få en negativ pga. for lav koncentration i urinen også blive slået ud selvom den så ville være positiv i morgen.. åh hvor er jeg dog hjælpeløs

Anmeld

30. juni 2013

nielsen80

Anonym skriver:

har jeg også overvejet - men jeg er bange for at så få en negativ pga. for lav koncentration i urinen også blive slået ud selvom den så ville være positiv i morgen.. åh hvor er jeg dog hjælpeløs

Ja der er jo altid to i en pakke, så køb da en - test nu og hav en til imorgen, hvis du vil være sikker.

Eller så væbne dig med tålmodighed og vent et par dage

for den er der(går jeg ud fra, du gerne vil have den er)

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Man kan købe dem på apoteket
Eller køb noget andet end rfsu, de er altså virkelig dårlige..

plejer også at bruge valmed, men nu havde kvickly kun lige den her.. må til føtex og få min valmed.. der er mine tests som jeg tog for 4 mdr siden (fik en MA) stadig positive.. så dem vil jeg mene, jeg kan regme med.. vil bare gerne vide om jeg ka glæde mig eller hvordan jeg skal takle alt det her.. kunne være nogle havde prøvet noget lignende jo

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

her er billeder omkring 5 minutter efter 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.