Hjælp også os med budgettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Livsforsikringen, for 400kr kan det ik være meget i vil få ud af den ved død - undersøg det!

Danmark, kan det betale sig at ligge på det trin i gør eller kan basis medlemskab eller lavere trin gøre det?

lommepengene lyder i mine øjne helt vildt med 1500kr til hver, du betaler fornuftigt af på dit su lån men at have 1500kr til snold om mdr det kunne i min verden sagtens sænkes! Her har vi 0kr og taler om det hvis der skal købes noget!

3000kr til tøj udstyr og gaver lyder i mine øjne også af meget hvis det er hver mdr i bruger det

Forresten med livsforsikringen: Vi er begge forsikrede for 1 million ved død, er det for lidt? Vi har en god pris gennem mandens arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

okay  

Hvor meget ligger selve jeres abonnoment på ?  

Det ligger på 130 om måneden Altså hver

Anmeld

30. juni 2013

Lilje82

Anonym skriver:

ja, det er korrekt. jeg er klar over jeg ikke behøver betale af før jeg er færdiguddannet, men jo før jo bedre hvis du spørger mig

Altså det er jeg helt enig i, skulle også bare sikre mig, at jeg havde forstået det rigtigt, for hvis du nu havde lån nu også, synes jeg det var lidt hul i hovedet. 

Jeg synes det ser for fornuftigt ud det hele, har svært ved at se hvor der kan skæres ned udover at se på hvilket trin i er på i Danmark.

Anmeld

30. juni 2013

kirsti

Anonym skriver:

Forresten med livsforsikringen: Vi er begge forsikrede for 1 million ved død, er det for lidt? Vi har en god pris gennem mandens arbejde

Nej det er det ikke, men undersøg om i er tilfredse med måden den dækker for det lyder meget meget billigt!

vi har dødsdækning på vores ulykke i stedet for seperat livsforsikring og der er der f.eks nogen forsikringer der skelner mellem om du dør på stedet eller i ambulancen! Dør du i ambulancen er du ik død i ulykken og så dækker den ikke!

i skal også huske at tjekke at i er hinandens begunstigede i forsikringer, pensioner osv hvis i ikke er gift

Anmeld

30. juni 2013

Camilla <3

Anonym skriver:

Det ligger på 130 om måneden Altså hver

Okay  

Så er der selvfølgelig ikke meget at spare der 

Anmeld

30. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville nok gøre op med mig selv hvad der er vigtigst, at spare op til bryllup osv nu, eller komme af med din gæld hurtigst muligt.

Jeg ved godt at opsparingen også er til ekstra udgifter til unger og gaver, men så kunne man måske øremærke opsparingen KUN til de ting i en periode og så behøver i nok ikke 3000kr om måneden på den post.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.