Melder mig ind i Januar gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juni 2013

pomfritten2014

Hej med jer

Jeg melder mig også ind her... jeg har termin d. 22 januar med mit 2 barn Jeg har en søn på 3,5 år fra feb. 2010

Jeg er spændt og samtidig helt vildt nervøs denne gang- havde en MA sidste år, men vi har allerede været til 2 scanninger i 6+5 og 8+5 hvor den viste fin livlig baby med blinkende hjerte, alligevel bekymre jeg mig over NF ( som jeg endnu ikke har fået tid til) meeen det vel bare en kommende mors lod at bekymre sig...

glæder mig til at følge jer alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

CroQuis

Tillykke og velkommen til 

Anmeld

30. juni 2013

Millea

Øv altså.. Jeg havde også en SA for et år siden og har ikke kunne slappe rigtigt af og nyde denne graviditet før siden i fredags hvor var til NF.. På trods af to tidligere skanninger hvor alt var fint..

er sikker på alt også er fint hos dig når du allerede har set din lilles hjerte 

så velkommen til og tillykke 

Anmeld

30. juni 2013

Dianabk

pomfritten2014 skriver:

Hej med jer

Jeg melder mig også ind her... jeg har termin d. 22 januar med mit 2 barn Jeg har en søn på 3,5 år fra feb. 2010

Jeg er spændt og samtidig helt vildt nervøs denne gang- havde en MA sidste år, men vi har allerede været til 2 scanninger i 6+5 og 8+5 hvor den viste fin livlig baby med blinkende hjerte, alligevel bekymre jeg mig over NF ( som jeg endnu ikke har fået tid til) meeen det vel bare en kommende mors lod at bekymre sig...

Tillykke med graviditeten og velkommen til i gruppen

Anmeld

1. juli 2013

BabyDrømme23

pomfritten2014 skriver:

Hej med jer

Tillykke og velkommen glæder mig også at følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.