hf og 5 mdr gammel baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
18 svar
10 synes godt om
29. juni 2013

Mor2013

Hej de damer (og mænd) 

Nogen der har erfaring med at have baby med i skole?

til august vil jeg super gerne starte hf, men der skal øjestenens far oggså starte uddennelse og hun er kun 5 mdr til den tid, og vil først kunne komme i vs fra oktober, dvs 1 1/2 måned uden pasningsmulighed.

Den hf jeg vil starte på hedder fleksibel, dvs man kan følge undervisningen hjemmefra hvis man er sløj eller lign, så der er også god flexsibilitet i uddanelsen

mandag har jeg tænkt mig at kontakte deres vejleder omkring vores lille dilemma og spørge om det ville være muligt hvis vi ikke kan få hende passet at jeg kan have hende med i skole i de timer det er obligatirisk at være fysisk til stede

Hun er generelt helt rolig og stille, brokker sig kun når der skal skiftes ble/have mad eller overtræt (drømme baby)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

TNBC

Mor2013 skriver:

Hej de damer (og mænd) 

til august vil jeg super gerne starte hf, men der skal øjestenens far oggså starte uddennelse og hun er kun 5 mdr til den tid, og vil først kunne komme i vs fra oktober, dvs 1 1/2 måned uden pasningsmulighed.

Den hf jeg vil starte på hedder fleksibel, dvs man kan følge undervisningen hjemmefra hvis man er sløj eller lign, så der er også god flexsibilitet i uddanelsen

mandag har jeg tænkt mig at kontakte deres vejleder omkring vores lille dilemma og spørge om det ville være muligt hvis vi ikke kan få hende passet at jeg kan have hende med i skole i de timer det er obligatirisk at være fysisk til stede

Hun er generelt helt rolig og stille, brokker sig kun når der skal skiftes ble/have mad eller overtræt (drømme baby)

Jeg ville ikke tage hende med. Du ved ikke om hun er midt i et tigerspring(hedder det ikke det??) i august, og bare er helt umulig... Og det vil irritere de andre elever og det vil tage din opmærksomhed fra undervisningen, om du er hjemme eller ej...
jeg ville finde en ung pige eller en reservebedste(hvis i ikke har forældre der kan hjælpe) der kan være der, når du er til time...

Anmeld

29. juni 2013

Mor2013

Yurie skriver:

Jeg ville ikke tage hende med. Du ved ikke om hun er midt i et tigerspring(hedder det ikke det??) i august, og bare er helt umulig... Og det vil irritere de andre elever og det vil tage din opmærksomhed fra undervisningen, om du er hjemme eller ej...
jeg ville finde en ung pige eller en reservebedste(hvis i ikke har forældre der kan hjælpe) der kan være der, når du er til time...

Det er kun enkelte dage der er snak om jo

er ude efter erfaringer

Anmeld

29. juni 2013

TNBC

Mor2013 skriver:

Det er kun enkelte dage der er snak om jo

er ude efter erfaringer

fair nok.
en eller 10timer, men ja snak med dem. så må du jo se om de vil have det eller ej. Nogen synes ikke det passer at have en baby med, andre gør.

Anmeld

29. juni 2013

AnnaK89

Er fjernundervisning ikke muligt for dig indtil baby kan komme i dp/vs?

Anmeld

29. juni 2013

Koen.

Hvad med fjernstudie? Jeg læser hf på den den måde

Anmeld

29. juni 2013

Mor2013

Jeg vil ikke tage fjernstudie i 1 1/2 måned (tror jeg heller ikke jeg kan)  
og slet ikke en fuld hf, har brug for at være blandt mennesker  

Anmeld

29. juni 2013

Mor2013

Slet ingen med erfaring med at have baby med i skole nogle få dage ? 

Anmeld

29. juni 2013

LilleChelle

Du kunne evt. vælge at tage en hf stykket sammen af enkeltfag. Det gjorde jeg. 

Jeg tog min over halvandet år. 

Kombinerede fjernfag og undervisningsfag på de 2 sidste 'semestre' (jeg tog udelukkende halvårsfag) Så jeg ved nogle sad hjemme og læste, og andre var til undervisning. Det første 'semester, havde jeg udelukkende fjernfag. 

For nej - jeg mener ikke det er optimalt for hverken dig, baby eller de andre kursister, at du vil have baby med. De andre har betalt for at være der, og få undervisning uden forstyrrelse fra en baby. 

Anmeld

29. juni 2013

BellaCiinea

Mor2013 skriver:

Hej de damer (og mænd) 

Jeg går på hf.. og ville ærlig talt være træt af at der var en baby i klassen.

Jeg har brug for at koncentrere mig 200 %

Og før eller siden ville en baby forstyrre undervisningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.