23+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Det er fordi jeg er overvægtig med for høj bmi så skal vi ind til en ekstra scanning for at se hans vægt der en mdr før termin. Så det er fint nok.

Ja du har helt ret sådan føler jeg det også, man skifter uge så hurtigt og alligevel føles det som om der er evigheden til vinter

nøj hvor lækkert med al det tøj vi har også fået en masse skønt tøj fra familie det bare så skønt. mangler ihvertfald ikke rigtig noget men ja det jo et dejligt luksus problem at skulle pakke lidt væk igen.
Jeg har fået sorteret alt tøjet i str og så pakket det ned i poser igen sæd jeg kan vaske det i portioner når vi når så vidt.

Er der større risiko for baby ikke vokser som den skal når man er overvægtig?

Det er slet ikke gået op for mig at vi er midt sommer, alligevel sys jeg bare der er laaang tid til efterår

"desværre" er 70 % pigetøj, så hvis vi får en dreng står jeg med ikke ret meget, tror selv det bliver en dreng, men manden mener pige, så håber han har ret

alt mit tøj er i skabe, dog ikke vasket endnu, det må blive når jeg går på barsel eller sådan noget. men sorteret i str. er det, så det skulle jo være nemt

Det er bare så skønt når man kan arve noget fra familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

D

Er der større risiko for baby ikke vokser som den skal når man er overvægtig?

Det er slet ikke gået op for mig at vi er midt sommer, alligevel sys jeg bare der er laaang tid til efterår

"desværre" er 70 % pigetøj, så hvis vi får en dreng står jeg med ikke ret meget, tror selv det bliver en dreng, men manden mener pige, så håber han har ret

alt mit tøj er i skabe, dog ikke vasket endnu, det må blive når jeg går på barsel eller sådan noget. men sorteret i str. er det, så det skulle jo være nemt

Det er bare så skønt når man kan arve noget fra familie

Du har ihvertfald lidt at starte på hvis det så bliver en dreng spændende at hvis fornemmelse der holder stik
her var fornemmelsen en dreng fra omkring uge 9-10 og det holdt stik

jeg fik at vide at pga overvægt er der en risiko for at få større børn end gennemsnittet. Og hvis jeg så er uheldig at fågraviditets betinget sukkersyge oveni bliver risikoen endnu større.
Så det er bare en sikkerheds foranstaltning. synes det meget rart og føler mig rigtig tryg ved at vide de tager en ekstra scanning til den tid.

Ja når man stiller det op så er der jo ikke lang til oktober og november men for os som venter er tiden lang.

Anmeld

30. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Du har ihvertfald lidt at starte på hvis det så bliver en dreng spændende at hvis fornemmelse der holder stik
her var fornemmelsen en dreng fra omkring uge 9-10 og det holdt stik

jeg fik at vide at pga overvægt er der en risiko for at få større børn end gennemsnittet. Og hvis jeg så er uheldig at fågraviditets betinget sukkersyge oveni bliver risikoen endnu større.
Så det er bare en sikkerheds foranstaltning. synes det meget rart og føler mig rigtig tryg ved at vide de tager en ekstra scanning til den tid.

Ja når man stiller det op så er der jo ikke lang til oktober og november men for os som venter er tiden lang.

ja, manden mener selvom det skulle blive en dreng ville han være ligeglad med hvad for noget tøj han gik i. og det er selvf. helt rigtigt, men ligefrem at putte ham i nederdel og kjoler

Det er da super skønt de holder ekstra øje

nej og ´bare tænk vi er over halvvejs nu... hvor fløj den tid lige hen??

Anmeld

30. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Jd

ja, manden mener selvom det skulle blive en dreng ville han være ligeglad med hvad for noget tøj han gik i. og det er selvf. helt rigtigt, men ligefrem at putte ham i nederdel og kjoler

Det er da super skønt de holder ekstra øje

nej og ´bare tænk vi er over halvvejs nu... hvor fløj den tid lige hen??

Ja den første tid er han ihvertfald ligeglad. Men når folk bliver ved med at sige hvor er hun sød, fordi han er iført kjoler er det nok ikke så skægt mere Hehe

jeg tænker også bare over halvvejs JUbii

Anmeld

30. juni 2013

Babydrøm

Kris89 skriver:

der begynder at ske lidt med maven nu...

Skal også lige love for baby er aktiv derinde

Fin mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.