23+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.622 visninger
14 svar
18 synes godt om
29. juni 2013

Kris89

der begynder at ske lidt med maven nu...

Skal også lige love for baby er aktiv derinde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

mommy1991

Kris89 skriver:

Så fin mave

Anmeld

29. juni 2013

Millea

Flot mavse 

Anmeld

29. juni 2013

Clisolka

Flot babymave 

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

jaaa den buler da rigtig nu der sker da en masse ved dig her inden for de sidste par uger så fin og flot

Anmeld

29. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

jaaa den buler da rigtig nu der sker da en masse ved dig her inden for de sidste par uger så fin og flot

tark

jah det er helt vildt så meget der er sket de sidste 2-3 uger sys jeg... svigermor mente også jeg var vokset meget bare siden sidst hun så mig

Men det er ikke fordi baby kan gemme sig mere, den okser og bokser lige bag maveskindet, så den må jo vokse godt også

Kan slet ikke forstå jeg ikke lige skal kigge til den igen inden den faktisk kommer ud... sys godt nok der er lang tid til oktober...

Er også bare så klar med børneværelse og ting, tror nærmest ikke der er noget vi mangler nu før baby er kommet til verden

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

DDe

tark

jah det er helt vildt så meget der er sket de sidste 2-3 uger sys jeg... svigermor mente også jeg var vokset meget bare siden sidst hun så mig

Men det er ikke fordi baby kan gemme sig mere, den okser og bokser lige bag maveskindet, så den må jo vokse godt også

Kan slet ikke forstå jeg ikke lige skal kigge til den igen inden den faktisk kommer ud... sys godt nok der er lang tid til oktober...

Er også bare så klar med børneværelse og ting, tror nærmest ikke der er noget vi mangler nu før baby er kommet til verden

Det synes jeg nu også er meget tydeligt at se.

Ja det så mærkeligt man ikke lige skal kigge ind mere, har dog lige selv fået informeret at jeg skal til vægtscanning den 3 oktober, så lige en mdr før termin. Men Pyha ja der er bare lang tid til, og føler bare man bliver mere og mere forelsket i det lille væsen der gemmer sig derinde

Vi mangler sørme heller ikke meget mere kun en masse små ting og det kribler bare for at få pakket ting ud sat på plads osv men må dy mig lidt endnu. skal havde udtænkt hvornår jeg må starte på det hele, så man har lidt at se frem til i al planlægningen

Anmeld

30. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Det synes jeg nu også er meget tydeligt at se.

Ja det så mærkeligt man ikke lige skal kigge ind mere, har dog lige selv fået informeret at jeg skal til vægtscanning den 3 oktober, så lige en mdr før termin. Men Pyha ja der er bare lang tid til, og føler bare man bliver mere og mere forelsket i det lille væsen der gemmer sig derinde

Vi mangler sørme heller ikke meget mere kun en masse små ting og det kribler bare for at få pakket ting ud sat på plads osv men må dy mig lidt endnu. skal havde udtænkt hvornår jeg må starte på det hele, så man har lidt at se frem til i al planlægningen

hvad er det for en scanning du skal til?

der er bare lang tid til de kommer ud

tiden flyver sys jeg skifter uge hele tiden, samtidig snegler den sig af sted, stadig LAAAAANG tid til den kommer ud til os

jeg har pakket ud... skal vidst faktisk have pakket lidt ned igen fik 10 flyttekasser med tøj af min søster, men det er lige som om jeg ikke rigtig har plads til det hele så er vidst nød til at pakke alt ned der er større end str. 80 Luksus problemer

Anmeld

30. juni 2013

Trinebaby

Kris89 skriver:

Så fin babyhule <3

Anmeld

30. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

hvad er det for en scanning du skal til?

der er bare lang tid til de kommer ud

tiden flyver sys jeg skifter uge hele tiden, samtidig snegler den sig af sted, stadig LAAAAANG tid til den kommer ud til os

jeg har pakket ud... skal vidst faktisk have pakket lidt ned igen fik 10 flyttekasser med tøj af min søster, men det er lige som om jeg ikke rigtig har plads til det hele så er vidst nød til at pakke alt ned der er større end str. 80 Luksus problemer

Det er fordi jeg er overvægtig med for høj bmi så skal vi ind til en ekstra scanning for at se hans vægt der en mdr før termin. Så det er fint nok.

Ja du har helt ret sådan føler jeg det også, man skifter uge så hurtigt og alligevel føles det som om der er evigheden til vinter

nøj hvor lækkert med al det tøj vi har også fået en masse skønt tøj fra familie det bare så skønt. mangler ihvertfald ikke rigtig noget men ja det jo et dejligt luksus problem at skulle pakke lidt væk igen.
Jeg har fået sorteret alt tøjet i str og så pakket det ned i poser igen sæd jeg kan vaske det i portioner når vi når så vidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.