Klippes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

linemus

Så skal Signe og Nanna klippes for første gang imorgen. Jeg føler mig som en værre pylremor over, at det fine fine babyhår skal klippes af, og gruer at de får sådan en drenget frisure. Tænk hvis frisøren ikke kan finde ud af at klippe det ordentligt... På den anden side ved jeg jo godt, at deres hår bliver kraftigere af at blive klippet, så de kan få noget ordentligt hår. Det er bare lidt vemodigt. Tosset, ved jeg godt. Og tænk hvis Signes vilde strithår klippes væk og aldrig kommer igen - det er altså halvdelen af hendes charmerende frækhed.

Line - der ryster på hovedet over mig selv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

linemus

Så blev de klippet, og de ligner jo stadig sig selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2009

Plysbjørnen

Ih hvor er de altså fine...

Anmeld

10. juli 2009

Juniors mor

Eij hvor er de bare klippet fint - begge to
Må man vare nysgerrig og spørge, hvad en børne-klip koster i det nordlige Jylland....? Føler mig så snydt når jeg giver over 200 kr for at få Julie klippet, men det koster det altså herovre

Anmeld

10. juli 2009

linemus

Juniors mor skriver:

Eij hvor er de bare klippet fint - begge to
Må man vare nysgerrig og spørge, hvad en børne-klip koster i det nordlige Jylland....? Føler mig så snydt når jeg giver over 200 kr for at få Julie klippet, men det koster det altså herovre

Det kan jeg godt forstå du gør. Jeg har givet 75,- ialt. Om det så er venne-pris er jeg ikke helt klar over endnu. Jeg giver også 75,- når Sebastian bliver klippet.

Anmeld

10. juli 2009

Juniors mor

linemus skriver:

Det kan jeg godt forstå du gør. Jeg har givet 75,- ialt. Om det så er venne-pris er jeg ikke helt klar over endnu. Jeg giver også 75,- når Sebastian bliver klippet.

Oijjj det var billy!!!
Nu føler jeg mig da endnu mere snydt  - godt nok får hun en lille slikkepind af frisør-damen for at sidde stille, men den koster nok ikke over 125 kr......

Anmeld

10. juli 2009

linemus

Juniors mor skriver:

Oijjj det var billy!!!
Nu føler jeg mig da endnu mere snydt  - godt nok får hun en lille slikkepind af frisør-damen for at sidde stille, men den koster nok ikke over 125 kr......

Ja, men vi fik altså også karameller. Os alle tre!

Anmeld

10. juli 2009

Joan ( Smallie )

Er det første gang de er blevet klippet??

Niels var ikke engang et år da han blev klippet første gang. Han har så meget og tyk hår det er til at få spat af og så vokser det bare helt vildt. Han bliver klippet hver anden månede og så trænger han virkelig.

Joan

Hov og hvor er det altså bare nogen dejlig unger du har dig der, og hvor er de blevet fine.

Anmeld

10. juli 2009

Juniors mor

linemus skriver:

Ja, men vi fik altså også karameller. Os alle tre!

bla bla bla......ja, det gør i vel!!!!  

Anmeld

10. juli 2009

linemus

Juniors mor skriver:

bla bla bla......ja, det gør i vel!!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.