Hvad har I i babys tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

mommy1991

MiichellaMalou skriver:

Nu har vi slet ikke samlet sengen endnu. Men bassen får en tyk sengerand i. Nusseklud sutter hvis han tager imod dem. Og en bamse i fodenden tror jeg. Og selvfølgelig dyne.

Hehe, jeg har selvfølgelig også dyne - det glemte jeg bare at skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

L&V

emmagirl skriver:

Men en nyfødt må ikke bruge pude før et års alderen, er det ikke rigtigt? Lægger man så bare et pudebetræk eller?

Vores datter har heller ik lagt i tremmeseng før.. Nej man ligger ik noget..
Og lillebror kommer nok heller ik til det

Anmeld

28. juni 2013

mommy1991

Månsson skriver:

Vores datter har heller ik lagt i tremmeseng før.. Nej man ligger ik noget..
Og lillebror kommer nok heller ik til det

Hvad ligger hun så i, hvis jeg må spørge? 

Anmeld

28. juni 2013

L&V

emmagirl skriver:

Hvad ligger hun så i, hvis jeg må spørge? 

Hun lagde i liften til hun var ca 6måneder og ved os til hun var 10måneder en sjælden gang i tremmesengen og derefter kom hun ind i tremmesengen...
Der er mange babyer der syntes en tremmeseng er et stort og utrygt sted og ligge

Anmeld

28. juni 2013

1990h

emmagirl skriver:

Hej alle

Ja, som overskriften lyder:

Hvad har I i babys tremmeseng? Hvad er nødvendigt? Hvad er hyggeligt? Hvad er pynt? 

Lige indtil videre har jeg jo selvfølgelig en madras, en uro og en helt tynd sengerand - og det ser bare tomt ud! Og så er det bare jeg tænker, om bamser, pyntepuder etc. bare er for min skyld eller om det også hjælper til at skærme den lille? Eller giver alle farverne for mange indtryk? Eller hvad? 

Hvad er jeres erfaringer? 

ida bruger ikke tremmesengen endnu men i den er der til den tid en skum sengerand og hendes dyne. og ida selvfølgelig..ingen uro og bamser ved mindre hun har en nat bamse til den tid

Anmeld

28. juni 2013

lycly

emmagirl skriver:

Men en nyfødt må ikke bruge pude før et års alderen, er det ikke rigtigt? Lægger man så bare et pudebetræk eller?

Lige en sidebemærkning, heller ikke når de er 1 år behøver de sove med pude Min datter bliver 2 år om 14 dage og hun er først lige begyndt at sove med en meget lav pude mest fordi hun elsker at putte med den - hun kunne sagtens undvære

Anmeld

28. juni 2013

mommy1991

LuLy skriver:

Lige en sidebemærkning, heller ikke når de er 1 år behøver de sove med pude Min datter bliver 2 år om 14 dage og hun er først lige begyndt at sove med en meget lav pude mest fordi hun elsker at putte med den - hun kunne sagtens undvære

Okay, tak Hvad med den der pude man kan få imod fladt baghoved? Bruger man den forebyggende eller behandlende? 

Anmeld

28. juni 2013

lycly

emmagirl skriver:

Okay, tak Hvad med den der pude man kan få imod fladt baghoved? Bruger man den forebyggende eller behandlende? 

Behandlende som regel For folk tænker først over det når først hovedet ER blevet fladt. Som forebyggende bør man bare sørge for at hver gang baby lægges til at sove, skal det være med hovedet til modsatte side end sidst - så behøver man ikke hjertepuden

Anmeld

28. juni 2013

mommy1991

LuLy skriver:

Behandlende som regel For folk tænker først over det når først hovedet ER blevet fladt. Som forebyggende bør man bare sørge for at hver gang baby lægges til at sove, skal det være med hovedet til modsatte side end sidst - så behøver man ikke hjertepuden

Okay, tak for hjælpen

Anmeld

2. juli 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Hej alle

Ja, som overskriften lyder:

Hvad har I i babys tremmeseng? Hvad er nødvendigt? Hvad er hyggeligt? Hvad er pynt? 

Lige indtil videre har jeg jo selvfølgelig en madras, en uro og en helt tynd sengerand - og det ser bare tomt ud! Og så er det bare jeg tænker, om bamser, pyntepuder etc. bare er for min skyld eller om det også hjælper til at skærme den lille? Eller giver alle farverne for mange indtryk? Eller hvad? 

Hvad er jeres erfaringer? 

vi har ikke rigtig noget dernede, vi bruger en snilleslange som sengerand og ellers er der ikke noget, jeg vil ikke have han bliver forvirret - vuggen er til søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.