Har haft en vindus kikker :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2009

Bamseboet :D

Helle30 skriver:

Bamseboet! De er alligevel ret store, når de kommer tæt på. Hvad i alverden havde du inden for vinduet, de kunne være interesserede i?

- Helle - nu uden cover

faktisk en længere historie...
vores hunkat har fået killinger (  Ja hun katten)
vores hankat kommer derfor ikke rigtig ind, han vil ikke, der for havde jeg sat lidt mad ud i en plastik skål.... pludselig hørte jeg nogle mærkelige lyde, og det var HAM ( MM monster mågen...) der skramlede rundt med skålen.  lidt senere opdager jeg så at han lurer ind af vinduet... skålen var tom... mon han tiggede om mere

Skræmmende at se at han også har været hos jer andre... men der er gode nyheder på vej.....

politiet har lige ringet......

de sagde, at Han var en gammel kending af politiet, og at han havde mange sager på halsen...

Hans navn er MÅGENS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

ivfmarie

Bamseboet :D skriver:

faktisk en længere historie...
vores hunkat har fået killinger (  Ja hun katten)
vores hankat kommer derfor ikke rigtig ind, han vil ikke, der for havde jeg sat lidt mad ud i en plastik skål.... pludselig hørte jeg nogle mærkelige lyde, og det var HAM ( MM monster mågen...) der skramlede rundt med skålen.  lidt senere opdager jeg så at han lurer ind af vinduet... skålen var tom... mon han tiggede om mere

Skræmmende at se at han også har været hos jer andre... men der er gode nyheder på vej.....

politiet har lige ringet......

de sagde, at Han var en gammel kending af politiet, og at han havde mange sager på halsen...

Hans navn er MÅGENS

LOL!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.