Lussingesyge og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

DianaRJS

Månsson skriver:

De må gerne komme i institution jo, de regler blev ændret i januar 11 og man bliver ik sygemeldt

også derfor jeg skrev hun skulle prøve at snakke med lægen for var nemlig heller ikke sikker på det ikke var blevet ændret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Maja88

Månsson skriver:

De må gerne komme i institution jo, de regler blev ændret i januar 11 og man bliver ik sygemeldt

nemlig

man kan jo heller ikke vide med sikkerhed om det er lussingesyge... for de tester jo ikke børn..

Anmeld

28. juni 2013

L&V

Maja88 skriver:

nemlig

man kan jo heller ikke vide med sikkerhed om det er lussingesyge... for de tester jo ikke børn..

Præcis og når man opdager det har smitten alligevel ofte været der længe. Og faren er heller ikke så stor som mange tror

Anmeld

28. juni 2013

Maja88

Monski skriver:

I den institution jeg arbejder i er der et barn der måske har lussingesyge, jeg er gravid 11+0 i dag, er det rigtigt hvis jeg tænker at jeg ikke må være det hvis det nu viser sig at det er lussingesyge?
Jeg har nemlig ikke haft det
- og hvis jeg ikke arbejder på samme stue som det her barn er det så stadig farligt?

Jeg stopper egentlig i morgnen men fortsætter som vikar så det er jo begrænset hvor meget jeg kommer til at være der, men vil ikke tage nogle chancer med vores lille kærlighedsklump

ved lussingesyge er man som regel ikke i tvivl...

og ja barnet kan tage til lægen og så kan han sige ja eller nej... for de tester ikke barnet...

men nævn det til nf at der er formået lussingesyge.. så lavede de retningslinjerne for mig med hensyn til blodprøve hver 14 dag

Anmeld

28. juni 2013

Maja88

Maja88 skriver:

ved lussingesyge er man som regel ikke i tvivl...

og ja barnet kan tage til lægen og så kan han sige ja eller nej... for de tester ikke barnet...

men nævn det til nf at der er formået lussingesyge.. så lavede de retningslinjerne for mig med hensyn til blodprøve hver 14 dag

btw.. kan godt forstå du er bekymret.. var jeg også selv... men kan sige så meget min datter havde det med hjem og jeg fik det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.