Ja vi havde jo en lille bandit i maven ved den første MD scanning vi var til 18+6, hvor den lille gut lagde på maven, og jordemoderen kunne derfor ikke komme ind og scanne selve hjertet og de andre vigtige organer i maveregionen.
Idag 21+5 måtte vi så afsted til en ekstra scanning

i mellemtiden, er jeg begyndt at mærke mere til den lille, plus også haft fornemmelse at han var kravlet godt op af sin hule nede i bækkenet, og ganske rigtigt han lagde rigtig fint oppe omkring min navle til den højre side med hovedet

og han lagde så flot på ryggen så hun nemt kunne komme ind og scanne hjerte samt de andre organer,
Alt var super fint og er nu derfor scannet uden anmærkninger.
Vi fik lidt mål på ham og han er nu ca 22-23 cm lang og vejer 452 g

ren kærlighed

da hun så er færdig spørger hun så til om jeg har fået tid til en ny scanning hvorefter jeg nok ser lidt mærkelig ud og svare, hmm jeg troede da den her var den sidste,
men det er det så ikke pga mit høje BMI skal jeg have en vægtscanning i uge 35, dog på et andet sygehus hvor en læge så også skal snakke med os efterfølgende.
Men det er jo fint nok det hele.
Er der andre med for høj BMI som har været inde til den vægtscanning og efterfølgende skulle snakke med en læge må i meget gerne fortælle jeres oplevelser samt fortælle hvad lægen snakker med jer om??
tænker selv det er i forbindelse med fødsel og de risici der er forbundet med overvægt,
ellers var dette blot en lille update

Anmeld