Argh, min nærmeste leder på mit arbejde er ved at planlægge tiden det næste år. Idag var hun så ved at vise mig kapacitetsplan og tegne og fortælle, og booke mig til diverse kunder i april, maj og juni , som jeg rigtig vil bookes til - hvis da ikke det er fordi jeg med stor sandsynlighed går på barsel til februar. Hun snakkede op og ned om hvilket puslespil det var at få kabalen til at gå op, med medarbejdere og timer... og så stod jeg der og nikkede til at blive booket til de der kunder til næste forår.
Stod og overvejede seriøst at indvie hende i min hemmelighed, men blev enig med mig selv om at der endnu ikke er bekræftet noget, og jeg jo rigtig gerne vil blive på de kunder, hvis noget skulle gå galt (Gud forbyde det) med spiren. Men fik total dårlig samvittighed, ford hun bruger meget krudt på at fordele opgaver og tid mv.
Fortalte om det til mand ved middagsbordet, og han mente jeg skulle fortælle hende det. Og det skal jeg måske også. Jeg VED hun kan og vil holde det hemmeligt, hvis jeg beder hende om det. Jeg kan fortælle det på mandag (holder fri imorgen), eller også kan jeg fortælle det efter min ferie, i august. Eller jeg kan vente til efter NF scanningen i slutningen af august.
Jeg er idag 5+4. Hvad ville i gøre?
Anmeld