et kvikt halløv fra mig af... ;O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Loggidut

Ja den sure smiley er ikke bare for sjov, for det er med nød og næppe jeg vover mig herind...min puter er ved at brænde sammen, sådan helt bogstaveligt...så det er kun fordi der er lidt køligt i vejret at jeg tør komme online!

Nu har det gamle lort hylet og skreget så snart jeg tændte den i varmen...så mon ikke jeg fortjener en ny, større eller bare en enkstra blæser???

Først skynder jeg mig lige at råbe tillykke til alle jer med børn der har fejret de to år...fantastisk tid vi har, lol...og de bliver sgu ikke kederligere!

Næst har jeg lagt med en grim halsbetændelse, d.v.s...lagt og lagt...jeg har passet mit job, faktisk gjort det rigtigt godt...men med så meget feber at jeg ikke anede hvad jeg havde gang i...lol! I går kom jeg på penecilin, og har det allerede meget bedre...så det overlever jeg sgu nok også!

Så skrev vægten lige 11,7 kilo mindre her til morgen, ja hurra hurra...det sidste kilo er jeg ikke så stolt over, for det kommer vist mest fra jeg på det nærmeste ikke har spist i de sidste dage...ha ha, så nu håber jeg bare jeg kan holde den der hvor den står nu!

well, jeg mangler stadig 5-6 kilo mere, før jeg begynder at være helt tilfreds med mig selv...men så er jeg også ved at være der hvor jeg kan tage det mere med ro!

Så har lillemor her ferie fra i morgen af...og så stjæler jeg mandens computer mens han er på arbejdet...og så kan jeg da sikkert godt få mulighed for at være mere online!

ÆHHHHHH....nyheder nyheder...ja hvad for nogen skal vi lige vælge...der er så mange, og jeg må hellere vente med at nævne dem til jeg er kommet på ferie, lol!

Ps/ har i det godt alli hop?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Helle30

Hej Slogs.
Jeg er ked af at høre, du døjer med sådan en: Jeg-går-på-arbejde-selvom-jeg-ikke-er-helt-frisk-ting. Det kender jeg godt. Og fedt for dig, at du snart har ferie. VI har holdt vores "7 days á year" i en uge, hvor vores destination (Hornbæk) skyllede væk.
Det er lidt nitten, at pc'en kører varm. Jeg er dog sikker på du (om ikke andet) får smidt en ny i nakken på udsalg. - Var lige forbi Merlin (eller hvad det efterhånden hedder) i dag og så, de havde nogle helt vanvittige priser på bærbare.

- Helle + pb til dig om lidt Trine

Anmeld

10. juli 2009

Plysbjørnen

Øv det var da rigtigt træls med din computer at den sådan protesterer i varmen, så det kunne godt tænkes at den trænger til at blive skiftet... Men har du overvejet at lukke den op, også støvsuge blæseren sådan helt stille og roligt... Det kan også godt være derfor den ikke rigtigt kan køle længere...

Og tja træls at du ligger syg, men det er jo da helt fint at du passer dit arbejde, men ærligt jeg havde ikke bevæget min bagdel afsted hvis jeg havde været syg...

Ferie har vi ikke rigtigt noget af i år, dvs vi tager en uge i sommerhus sammen med mor og far i August, så må vi se hvor godt det går... med 2 børn der er af den holdning at man ikke sover andre steder end i sin egen seng... Laura kan godt nok efter hånden overtales til at sove i bedstemors gæsteseng (sådan en rejsefolde tremmeseng)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.