Og der squattes!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

FamilenStorm

VråJepsen skriver:

Her

Jeg takker mange gange.. Den bliver printet ud og hængt op :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

EnSødMor

Mor11 skriver:

Jep, jeg har taget kampen op med den der "30day squat challenge", og håber nu på at få rettet lidt op på numse-lår arealet 

er på dag 2, og det er gået fint. Men jeg er også vant til at bruge benene rigtig meget  

tog de første 50 i går foran fjerneren, og idag tog jeg dagens 55 da jeg mødte på arbejde, så var jeg også varmet op afcykelturen og ja, jeg er selfølgelig alene på min arbejdsplads 

er der andre der er friske på en udfordring? 

Ja jeg er frisk!!! DU er for sej altså... Faste baller skal vi da ha.

Anmeld

27. juni 2013

Maja88

mulleh skriver:

Det ved jeg skam godt. Men fik en skade i mit knæ efter at have for meget vægpågå mens jeg lavede dem. Men mit knæ er på rette vej så ville gerne starte igen.

Dr kan laves uden vægt.. det er også ok resultat..

Husk på knæene ikke går ud over tæerne..

Anmeld

27. juni 2013

Malene84

VråJepsen skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=MQPmlfp1R_Y

teknikker kan selvfølgelig altid diskuteres... men jeg vil mene hun skal længere ned for at få fuld udbytte af squats. 

Det var nemlig præcis sådan der jeg gjorde i de ni første dage - og kunne ikke forstå, at det ikke var så hårdt. Først da jeg kom længere ned - begyndte det at snorre i musklerne og jeg kunne virkelig mærke at musklerne kom på arbejde 

Anmeld

27. juni 2013

mommy1991

Malene84 skriver:

teknikker kan selvfølgelig altid diskuteres... men jeg vil mene hun skal længere ned for at få fuld udbytte af squats. 

Det var nemlig præcis sådan der jeg gjorde i de ni første dage - og kunne ikke forstå, at det ikke var så hårdt. Først da jeg kom længere ned - begyndte det at snorre i musklerne og jeg kunne virkelig mærke at musklerne kom på arbejde 

Ja, det bedste udbytte kommer hvis man får røven ned under de 90 grader Ass to the grass, som man siger i Crossfit!

Anmeld

27. juni 2013

AnnaK89

Malene84 skriver:

Hun er godt nok ikke langt nede

Jeg er på dag 3 idag og har lavet mine 60 - men hold op til snurrer og mine lår/muskler er max ømme!
Mine ben er lidt som gele efter sådan en omgang

Anmeld

28. juni 2013

mulleh

Maja88 skriver:

Dr kan laves uden vægt.. det er også ok resultat..

Husk på knæene ikke går ud over tæerne..

Havde lavet 1 gang helt alm og da jeg så ville forsætte ville jeg gøre det ned vægt  

Anmeld

28. juni 2013

Camille Mørch Andersen

FamilenStorm skriver:

Hvor findet jeg den udfordring? Den skal jeg da være med på :-)

her :d

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2013

Glad Giraf

Mor11 skriver:

går::UUmUmiUmidUmiddUmiddeUmiddelbarvvivirvirkvirkevirkedJep, jeg har taget kampen op med den der "30day squat challenge", og håber nu på at få rettet lidt op på numse-lår arealet 

er på dag 2, og det er gået fint. Men jeg er også vant til at bruge benene rigtig meget  

tog de første 50 i går foran fjerneren, og idag tog jeg dagens 55 da jeg mødte på arbejde, så var jeg også varmet op afcykelturen og ja, jeg er selfølgelig alene på min arbejdsplads 

er der andre der er friske på en udfordring? 

Jeg blev inspireret af din tidligere tråd... jeg startede igår...

Jeg tænker det samme at umiddelbart ikke var så hårdt... men. Cykler også dagligt,men mon ikk det kommer

Måske man skulle tage før/efter billeder?

Anmeld

28. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
LilleLivasMor skriver:

Jeg blev inspireret af din tidligere tråd... jeg startede igår...

Jeg tænker det samme at umiddelbart ikke var så hårdt... men. Cykler også dagligt,men mon ikk det kommer

Måske man skulle tage før/efter billeder?

Hehe, jeg har taget før-billeder 

Jeg må sige her på dag 3, kunne jeg godt mærke det da jeg cyklede på arbejde og fik da også både lidt sved på panden og pulsen op efter dagens 60 

nu har jeg hviledag i morgen, og jeg er spændt på om det bliver nemmere igen eller hårdere når jeg nu skal øge med 10 næste gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.