Og der squattes!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
19 svar
12 synes godt om
27. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jep, jeg har taget kampen op med den der "30day squat challenge", og håber nu på at få rettet lidt op på numse-lår arealet 

er på dag 2, og det er gået fint. Men jeg er også vant til at bruge benene rigtig meget  

tog de første 50 i går foran fjerneren, og idag tog jeg dagens 55 da jeg mødte på arbejde, så var jeg også varmet op afcykelturen og ja, jeg er selfølgelig alene på min arbejdsplads 

er der andre der er friske på en udfordring? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

mulleh

Har lavet den for 1 måneds tid siden og følgeligt min kæreste så hjalderpå på min numse måske man skulle starte igen og se om det kunne hjælpe igen god fornøjelse.  

Anmeld

27. juni 2013

Malene84

mulleh skriver:

Har lavet den for 1 måneds tid siden og følgeligt min kæreste så hjalderpå på min numse måske man skulle starte igen og se om det kunne hjælpe igen god fornøjelse.  

Husk at det er for altid  det nytter ikke noget at køre på i 30 dage og så stoppe. Jeg siger ikke at du skal tage 250 hver dag - men du skal holde det i gang 

Anmeld

27. juni 2013

Malene84

Mor11 skriver:

Jep, jeg har taget kampen op med den der "30day squat challenge", og håber nu på at få rettet lidt op på numse-lår arealet 

er på dag 2, og det er gået fint. Men jeg er også vant til at bruge benene rigtig meget  

tog de første 50 i går foran fjerneren, og idag tog jeg dagens 55 da jeg mødte på arbejde, så var jeg også varmet op afcykelturen og ja, jeg er selfølgelig alene på min arbejdsplads 

er der andre der er friske på en udfordring? 

Jep... er nået til dag 21 (har kørt det 2 måneder - så det er 2. gang)! 

Jeg fandt ud af på dag 9 (i første måned) at jeg brugte en forkert teknik  men nu kører det og gør ondt som bare fanden. haha

Anmeld

27. juni 2013

FamilenStorm

Hvor findet jeg den udfordring? Den skal jeg da være med på :-)

Anmeld

27. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

FamilenStorm skriver:

Hvor findet jeg den udfordring? Den skal jeg da være med på :-)

Her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2013

Loa

Malene84 skriver:

Jeg fandt ud af på dag 9 (i første måned) at jeg brugte en forkert teknik  men nu kører det og gør ondt som bare fanden. haha

Hvordan ved man om man gør det rigtigt?

Anmeld

27. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Loa skriver:

Hvordan ved man om man gør det rigtigt?

http://www.youtube.com/watch?v=MQPmlfp1R_Y

Anmeld

27. juni 2013

mulleh

Malene84 skriver:

Husk at det er for altid  det nytter ikke noget at køre på i 30 dage og så stoppe. Jeg siger ikke at du skal tage 250 hver dag - men du skal holde det i gang 

Det ved jeg skam godt. Men fik en skade i mit knæ efter at have for meget vægpågå mens jeg lavede dem. Men mit knæ er på rette vej så ville gerne starte igen.

Anmeld

27. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Malene84 skriver:

Ja man får ikk så meget ud af det, med den forkerte teknik og skader kan man også få af det, og det går jo ikk godt du fandt ud af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.