Skal til læge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
8 svar
5 synes godt om
27. juni 2013

MyLove E

Som jeg skrev forleden så ligger vi syge her hjemme. Vi har begge fået en rigtig god omgang sommer influenza Vi har joke lidt med at det var bornholmer syge for vi trængte til mere ferie på Bornholm ( vi kom hjem lørdag)
Min mand er godt nok på arbejde i dag men er stadig mat i det. Han ringer så hjem her kl lidt over 8 at han har snakket med lægen og vi skal ind og ha taget blodprøver. For på Bornholm er den en flåd overført sygdom som hedde TBE. Den starter med influenza symptomer og kan så sætte sig som hjernebetændelse

Vi ved min mand er blevet bidt men om jeg er, det er lidt usikkert. Men lægen synes vi begge skulle komme ind....

Ret vildt ikk'? Vil i ikke for at der ikke er noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Holbæktrunten

Tauf skriver:

Som jeg skrev forleden så ligger vi syge her hjemme. Vi har begge fået en rigtig god omgang sommer influenza Vi har joke lidt med at det var bornholmer syge for vi trængte til mere ferie på Bornholm ( vi kom hjem lørdag)
Min mand er godt nok på arbejde i dag men er stadig mat i det. Han ringer så hjem her kl lidt over 8 at han har snakket med lægen og vi skal ind og ha taget blodprøver. For på Bornholm er den en flåd overført sygdom som hedde TBE. Den starter med influenza symptomer og kan så sætte sig som hjernebetændelse

Vi ved min mand er blevet bidt men om jeg er, det er lidt usikkert. Men lægen synes vi begge skulle komme ind....

krydser fingre for at der ikke er noget - og hvis der er,, så GODT at I fik snakket med lægen....

God bedring

Anmeld

27. juni 2013

MyLove E

Holbæktrunten skriver:

krydser fingre for at der ikke er noget - og hvis der er,, så GODT at I fik snakket med lægen....

God bedring

Mange tak.. ja det er det hvert fald

Anmeld

27. juni 2013

Tulipan

Tauf skriver:

Krydser fingre for det ikke er TBE

godt I fik snakket med lægen så det kan blive behandlet hvis det er!

Anmeld

27. juni 2013

MyLove E

Anonym23 skriver:

Krydser fingre for det ikke er TBE

godt I fik snakket med lægen så det kan blive behandlet hvis det er!

Ja det lyder ikke rart. . det er bare lidt underligt vi har joke med Bornholmer syge og så er det måske det

Anmeld

27. juni 2013

Dot D

Håber ikke der er noget med jer...

Og så vil jeg lige rose din mand, det er ikke ret tit, at man høre om mænd, der selv liiiiige ringer til lægen for ham...

Anmeld

27. juni 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

Jo for pokker da, du kan tro der bliver  i mangfoldighed fra os! De er ikke til at spøge med de flåter!  

Anmeld

27. juni 2013

MyLove E

Dot D skriver:

Håber ikke der er noget med jer...

Og så vil jeg lige rose din mand, det er ikke ret tit, at man høre om mænd, der selv liiiiige ringer til lægen for ham...

Tak.. Min mand er heller ikkd som andre mænd Han er faktisk ok til at gå til læge hvis der er noget....

Anmeld

27. juni 2013

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Jo for pokker da, du kan tro der bliver  i mangfoldighed fra os! De er ikke til at spøge med de flåter!  

Tak søde ven:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.