Wampires skriver:
Ja vi bor på 1. sal i lejlighed så det er ikke lige sådan at vi "bare" kan rende ud med bleen hver gang han har lavet ildelugtende...
Så gode råd for at undgå at hele lejligheden stinker af det?
Lige nu huskede jeg at min mor gav mig et råd mod at fjerne røglugt ved at sætte eddike i en skål ved siden af det der lugtede så lige nu står der en tom kagebøtte fyldt med eddike ved siden af posen med 5! poser udenom bleen under håndvasken og når jeg åbner lågen kan jeg altså stadig svagt lugte den til trods for eddiken virkelig stinker.
Så nogen gode råd? nogen der evt. har fundet en blespand der kunne holde lugten inde bare så vi kunne gå ud med den næste dag når vi skal ned for at aflevere ham? Nogen der fandt udaf at lave en løsning selv der virkede?
mangler virkelig gode råd for det med at ligge den på badeværelset duer ikke... udsugningen kan ikke fjerne lugten selvom det nu er 2 dage siden bleen lå der i 10 timer og så blev fjernet da han lavede lige inden sengetid...
Håber virkelig der er nogen der har fundet en holdbar løsning 
Blespanden virkede fint da han var baby her.
Nu hvor han er stor og der ikke går så mange bleer om dagen og de derfor ligger i længere tid, så kommer blespanden til at lugte.
Hvis vi putter en lorteble i en frysepose, slår en stram knude på og smider den i den almindelige skraldespand, lugter det ikke.
Anmeld