Land eller by?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Hvis man overvejer at skilles pga geografi, så tror jeg simpelthen ikke det kan være rigtig kærlighed...
Held og lykke fremover..
Knus..

Helt enig   Og håber du har haft en god ferie Eva.

Knus Diana som flyttet fra storkøbenhavn til en lille bondeby i jylland for min mands skyld og jeg tror ikke på vi flytter tilbage igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Helt enig   Og håber du har haft en god ferie Eva.

Knus Diana som flyttet fra storkøbenhavn til en lille bondeby i jylland for min mands skyld og jeg tror ikke på vi flytter tilbage igen.

Tak søde Diana...det var skønt, hårdt, sjovt og anstrengende...som det nu er at være på ferie med sine forældre og tre frisk unger...på godt og ondt...smiler-
Knus og god søndag til dig og din familie...Hvornår er det forresten I skal mødes igen, overvejer at tage et smut vestpå...

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Tak søde Diana...det var skønt, hårdt, sjovt og anstrengende...som det nu er at være på ferie med sine forældre og tre frisk unger...på godt og ondt...smiler-
Knus og god søndag til dig og din familie...Hvornår er det forresten I skal mødes igen, overvejer at tage et smut vestpå...

Ha ha det var godt i havet en god tur.

Hmm jeg ved faktisk ikke hvornår den ene gang er for der kan jeg ikke komme med så den dato er glemt men indlæget har heller ikke været oppe siden så ved ikke om det bliver til noget. 

Men ellers har jeg næsten lige lavet et indlæg  www.baby.dk/debat/22206pi1/ordet-er-frit/midtjydere-skal-vi-moedes-igen.aspx

Det kunne være så hyggeligt hvis du os kom og husk nu der altid plads til en overnatning hos mig el 2 

Knus Diana 

Anmeld

12. juli 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Ha ha det var godt i havet en god tur.

Hmm jeg ved faktisk ikke hvornår den ene gang er for der kan jeg ikke komme med så den dato er glemt men indlæget har heller ikke været oppe siden så ved ikke om det bliver til noget. 

Men ellers har jeg næsten lige lavet et indlæg  www.baby.dk/debat/22206pi1/ordet-er-frit/midtjydere-skal-vi-moedes-igen.aspx

Det kunne være så hyggeligt hvis du os kom og husk nu der altid plads til en overnatning hos mig el 2 

Knus Diana 

Vil straks se på den tråd....vil helt sikkert prøve at tage turen, vil så gerne møde dig og de andre tøser...
Og tak, kunne godt være at jeg kunne have brug for en overnatning-smiler
Knus..

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Vil straks se på den tråd....vil helt sikkert prøve at tage turen, vil så gerne møde dig og de andre tøser...
Og tak, kunne godt være at jeg kunne have brug for en overnatning-smiler
Knus..

Ja og i lige måde. Det kunne bare være super hyggeligt. Og du siger bare til 

Anmeld

13. juli 2009

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Beslutningen var sådan set ikke så svær som jeg troede.  jeg føler mig hjemme og tilpas i kbh. Så det er her jeg bliver  !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.